Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans Zornik

  31-7-2005 10:25:42
Hey allemaal,
Wij trouwen over 13dagen en hebben nog geen openingsdans. We zoeken een origineel en niet zo heel bekend liedje, van bijvoorbeeld Zornik. Heeft iemand een idee? Andere zijn ook welkom.
Alvast bedankt!
An & Mathias

An
13-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1521


Leen
27-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 19:46:40

Dag An,
Onze openingsdans wordt, Nothing else matters van Metallica... Mijn vriend is een mega-mettalica fan...Als ik dat liedje hoor krijg ik overal kippevel!! Stevig lied met ballen!!! Veel succes! grtn Leen



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik1-8-2005 15:12:23

Hey,

ook wij hebben voor een relatief onbekende openingsdans gekozen. Gorecki van Lamb. Prachtige tekst, de muziek doet je haren recht komen... misschien wel iets voor jullie?

Lieve



Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik1-8-2005 20:30:32

Hoi,
luister eens naar Norah Jones. Wij hebben zelf voor "Come away with me" van haar gekozen, maar ze heeft nog heel mooie nummers. "Wish you were here" van Pink Floyd is onze nummer 2.

groetjes
Nathalie
05-08-2005


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...