Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen

  3-2-2009 11:08:40
Hello allemaal,
Wij zijn bezig met ideetjes voor onze tafelnamen en we hadden gedacht om koosnaampjes te gebruiken, bijvoorbeeld "de tafel van de schatjes" of "de tafel van de lievekes". Zijn er nog mensen die dit al gedaan hebben? Kunnen jullie ons nog helpen met koosnaampjes we hebben namelijk niet genoeg inspiratie om alle tafels te vullen :s. Alvast bedankt!
Groetjes

Annelies
15-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1047


Ann
21-2-2009
 Meld misbruik3-2-2009 14:28:25

zoetjes, sjoekes, bollekes, poepies, engelkes, lieverdjes, babejes, schatties, liefjes, honeykes, knapperdjes,...

tot zover mijn inspiratie! :-)

Groetjes,
Ann
(21-02-09)



Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik3-2-2009 19:03:55

loetjes, keppekes, bollies, snoetekes, bezekes, ...

hierbij hoop ik je geholpen te hebben

grts
Natalie



Bart
13-6-2009
 Meld misbruik4-2-2009 5:42:32

snoesjes, poezeloezewoefkes, honneybunny´s, schatti´s, suskes.

Gebruik dan bij het binnenkomen van de zaal (voor jullie dan als intredelied)dan zeker het refrein van "loetsebollekezoetse" van de Biezebaaze, zou perfect passen, misschien kunt ge de tafels dan noemen naar het liedje:
Refrein :
Scheetse, loetse, bolleke, zoetse,
lieveke, schatse, boterkoekske,
wilde mee maa trouwen oastemblieft ?
Want scheetse, loetse, bolleke, zoetse,
lieveke, schatse, boterkoekske,
‘k è liever een vrouwe dan een lief !

Tis maar een ideetje, dat zou ik toch doen bij die tafelbenaming.
Groetjes Laila



Annelies
15-5-2009
 Meld misbruik4-2-2009 8:37:34

Super bedankt voor de ideetjes!
We kunnen al een heel eind weg!
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...