Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar kostuum man kopen, west-vl

  2-2-2009 22:49:58
Hey,

Kennen jullie goeie winkels om een kostuum te kopen voor mijn toekomstige? Liefst in West-Vlaanderen. (We zijn van Brugge...)
Iemand ervaring met Steven in Torhout?
Ps, ik zie graag kledij van cossmo...

Groetjes,

Lieve

Lieve
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1898


funfoto

 Meld misbruik3-2-2009 8:32:39




Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik3-2-2009 10:40:28

Dag Lieve,

Bij De Waele in St. Niklaas hebben ze Cosmo. Is wel even rijden, maar wij zjin van Hamme & mijn kleedje komt van LR in Brugge :)...

De Baerdemaeker in Eeklo heb je ook.

Marieke
18/04/2009



Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik3-2-2009 13:20:01

Wij kozen een superschoon kostuum bij Deleye in Roeselare. Denk dat je die winkel ook in Brugge kan vinden. Veel keuze en hele goede service!

Grtjs, Sabrina
07-08-2009



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik3-2-2009 14:54:24

gentlemen in izegem ook zeer mooie kostuums

groetjes



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik3-2-2009 15:49:05

Wij hebben supergoeie ervaringen met Steven uit Torhout, ging er normaal mijn kleedje niet kopen, maar direct mijn goesting gezien. Ook voor kostuums gaan wij daar, je kan er kopen en huren. Een hele geduldige en vriendelijke mevrouw!

Groetjes en succes,

Rebecca
27/06/09



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik4-2-2009 8:16:22

jonavan Roeselare en La sposa Roeselare. Eén van de twee of allebei mss ook hebben zeker cossmo.



kelly
8-8-2009
 Meld misbruik4-2-2009 15:42:16

hoi
wij zijn ook van brugge, maar gingen onlangs op daguitstap naar maasmechelen village.
enne verschillende kostuum winkel met a hugo boss... aan spetterende prijzen!!!
misschien een idee hé, wij gaanallesinds eerst eens ginds een kijkje nemen.
groetjes
kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info