Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speciale manieren om geld te geven...

  30-7-2005 17:58:43
Hallo,

Nog 2 weken en trouwt een goede vriendin van me. Ze moet natuurlijk niet denken dat ik haar centjes maar in een envelopje zal afgeven. Heeft iemand nog leuke ideetjes? Ik heb al gehoord van een telefoonboek vol met briefjes verstopt, maar dit lijkt me niet zo leuk. Een loper in de feestzaal van centjes die in zo'n transparant kaftpapier zitten is er nog ééntje, maar ik wil er nog meer. Weten jullie nog ideeen?

Groetjes
Valerie

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2514


davine
31-3-2006
 Meld misbruik30-7-2005 18:07:42

dag valerie,

We hebben eenns brood gebakken met daarin centjes was ook heel leuk. Of ballonen opblazen en daar geld in steken. Zelf een kaars gieten in verschillende lagen zodat je in de verschillende lagen geld kan steken. Geld in buisjes steken en deze buisje in gips gieten.
Bij mijn broer zijn trouw hadden ze zijn tuin met lege flesjes gelegd en de bakken er naast, dit was het cadeau van hun vrienden (leeggoed geld). Hopelijk heb ik je wat op weg gebracht.

Veel succes
davine



Heidi
11-2-2006
 Meld misbruik30-7-2005 19:22:09

Gezien op een huwelijksfeest: een oude pc waarin in de verschillende onderdelen stuk en papiergeld werd gestopt. Een briefje er bij met het bedrag, maar in feite zat er vijf euro minder in,... wedden dat ze de pc helemaal uiteen hebben gehaald :)



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik30-7-2005 20:48:46

Hoi Valerietje

Gisteren is mijn beste vriendin getrouwd.
Ze gaan op huwelijksreis naar Tanzania & Zanzibar. We hebben een "noodvlot" gemaakt met een 14-tal kokosnoten op. In elke kokosnoot hebben we een gat geboord en daarin opdrachtjes gestopt. We hebben hen ook een noodrantsoen meegegeven: kokosmelk & bananen.
Ze moeten nu al die kokosnoten openbreken en elke vraag beantwoorden. Hiermee kunnen ze een woord vormen die verwijst naar de plaats waar hun geld ligt.

Groetjes,
Sophie



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik31-7-2005 11:33:49

Dag Valerie
Bij familie van me hebben ze het geld in een ballon gestoken en in (lege) drankflesjes verstopt. De muntjes werden in de vorm van een collage op een hard karton gekleefd. Best grappig en leuk.
Succes



Tine
6-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 17:38:27

Hoi,

Originele geldcadeautjes zijn wel leuk... maar, denk ook even aan de trouwers zelf. Toen mijn broer trouwde had hij heel veel cadeaus gekregen waarbij ze het geld ergens uit moesten zoeken, of ergens tussenuit halen. En ik kan je verzekeren, op den duur vonden ze dat niet meer grappig ! (ook niet als het veel klein geld is..., dan doe je dikwijls verlies bij de bank !)

Wij hebben voor ons huwelijk al een "geldboeket" gekregen, de bloemen waren gevouwen geld... vond ik wel leuk, en heel mooi. Bij ons in de bibliotheek hebben ze zelfs knutselboekjes waarin veel tips staan om geldcadeautjes te maken.
Groetjes,
Tine



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik1-8-2005 7:59:17

een buxusplant met geld in gevouwen met zo van die bloemetjes die je in veritas kan kopen ... is nog tof want achteraf hebben ze de plant nog als ze er naar kijken doet hun dat denken aan de bruiloft!

Veel succes !

Al 30 dagen getrouwd snif snif

Joyce



An
24-9-2005
 Meld misbruik1-8-2005 8:13:34

Een grote ton of zak vol pingpong - balletjes. Op 12 balletjes staat een cijfer. Met die cijfers moeten ze proberen een rekeningnummer te vormen. Omdat je dan ontzettend veel mogelijke combinaties hebt, moet je natuurlijk wel wat tips meegeven. Bv. Als je de eerste 3 cijfers optelt, heb je het aantal spelers in een rugby-team en het is van de ... bank. Enz. Als ze de nr. hebben krijgen ze alle gegevens van de rekening die jullie hebben geopend onder vzw de trouwers ofzo. En daar staat dan hun geld op. Als ze dan lang moeten zoeken naar hun nr. hebben ze toch nog interest :-)



Ans

 Meld misbruik1-8-2005 11:56:39

wij zijn getrouwd op 28/05/05 en als cadeau krijgen wij tijdens het feest van mijn broer en zus een aktetas. Deze was open zodat wij zagen dat er geld instak (ze hadden het zo gestaplt per briefjes van 10 (om veel te laten lijken hebben ze 2 echte briefjes en de andere 8 waren gewoon blanco papiertjes maar zo waren er meer pakjes). Bij het overhandigen van het koffertje sloten ze dit en het was aan ons de opdracht om de cijfercombinatie te vinden. We krijgen als tip dat het iets met ons te maken had. Wij hadden vrij rap de combinatie aangezien het onze trouwdag was. En dat was dan nog wel leuk



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik1-8-2005 17:57:01

Ik wil hen ook geen cadeau geven waar ze nog uren/dagen werk aan hebben, want dat wil ik zelf ook niet krijgen. Die buxusplant lijkt me wel wat, jammer dat hun tuin er vol van staat. Ik zal wel iets vinden zeker. Als er nog tips zijn, laat maar komen hoor.

Valerie



Nathalie
29-8-2006
 Meld misbruik1-10-2005 11:03:37

Ik heb ooit het volgende als kado gegeven:

ik had op een groot stuk karton muntstukken gekleefd in de vorm van hun namen en trouwdatum, daartussen nog wat briefjes van 5 euro en ook nog wat kraslotjes en dit alles ingekaderd. Ze vonden dit heel leuk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...