Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes voor de gasten

  1-2-2009 17:45:39
Hoi iedereen, ik ben volop op zoek naar iets leuks als bedanking voor de gasten. Wij willen geen foto opsturen achteraf, omdat het weer een heleboel tijd en geld in beslag neemt. Ik vroeg me dan ook af of er nog mensen zijn die een bedankje klaar hebben voor de gasten, de avond van het feest zelf? En zoja, wat geven jullie dan zoal als bedanking...liefst ook niet TE duur:-)

Merciekes,
Sofietje
http://www.danny-sofietje.bruiloftsite.nl

Sofietje
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1386


Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 17:48:39

wij hebben bedankjes gevonden de site van bedankjesenzo.nl. Een zakje met koffiepads en de voorzijde wordt bedrukt en je kan kiezen uit verschillende voorbeelden en ze kosten rond een euro het stuk. Ze hebben ook nog andere bedankjes. je kan ze online bestellen.



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 17:53:20

wij krijgen die foto gratis van de feestzaal omdat die samenwerkt met onze fotograaf...

eigenlijk vinden we het niet nodig om een bedankingetje te geven omdat we reeds een survivalkit hebben voor de mensen die naar de ceremonie komen (die gaat door in tuin of feestzaal)
wat zit er zoal in die kit, een cd met liedjes die we tijdens de viering zingen, flesje jenever, snoepjes, papieren zakdoekjes, theelichtjes, ...

wat me wel leuk lijkt, ergens op een forum opgepikt is de Merci chocolaatjes en dan een tekstje.
vind het niet direct terug. wordt vervolgd.

groetjes ellen



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 17:55:10

merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie,
merci dat je er was!

voila, dat was het versje.

sober maar leuk



Sofietje
20-6-2009
 Meld misbruik1-2-2009 17:56:58

Bedankt voor de snelle reactie...Die survivalkit van jullie lijkt me wel tof LOL, bij ons is het echter in de kerk en niet in een zaal of tuin...maar misschien kan ik er ook wel iets mee:-)

Het tekstje is idd heel tof, eenvoudig maar duidelijk en tof

merciekes



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 18:57:22

wij geven een plak chocolade, ook op het trouwfeest zelf. Op de wikkel staan onze namen, de datum en "Bedankt!" op. Wij zijn allebei zot van chocolade, dus ik denk wel dat ze dat zullen appreciëren.
Valerie
04/07/09



daisy
25-9-2009
 Meld misbruik1-2-2009 20:41:37

hey,

wij willen ook iets geven maar geen klassieke dingen waar ge achteraf niets mee doet en net te duur.
wij dachten aan een goedkope stylo dat ge kunt opendraaien en daar gaan we een briefje insteken
met daarop
bedankt
Lieven & Daisy
25/09/2009
en een stylo kan iedereen wel gebruiken.
we hebben stylo's gevonden met 8 in een pakje voor 2,95 euro.

groetjes Daisy
25/09/09



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik1-2-2009 21:41:21

Hoi,

Wij gaan My M&M's bestellen. Niet té duur en toch origineel, denken we. Daar kan je ook een klein tekstje op zetten.

Groetjes,

Inge



Bart
13-6-2009
 Meld misbruik4-2-2009 5:55:01

Op de site www.geluk.com vindt je ook veel ideetjes.
Wij geven een theelichthoudertje met geurtheelichtje in, mooi ingepakt in celofaanpapier en een wit bedankkaartje aan.
Alles gekocht bij ava en voor 120 stuks kwamen we met lint en zilveren stift en alles inbegrepen op 85€ uit! twas ongeveer 69 cent per geschenkje :-) en het is echt wel mooi,en dat gooien de gasten niet zomaar weg.
groetjes Laila



Vanessa
14-2-2009
 Meld misbruik4-2-2009 12:51:37

Wij hebben theelichthoudertjes gekocht in Ikea en pakjes gemaakt van telkens 2 houdertjes met een bruin en groen theelichtje. We verpakten het in celofaanpapier, met een groen of bruin lintje en een kaartje waarop we de mensen bedanken voor hun aanwezigheid. In AVA is heel veel te vinden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...