Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rainbow schoenen 'Elsa coloured shoes'

  1-2-2009 16:48:07
hey iedereen!

Ik ben eens op internet aan het kijken voor schoenen, en heb er echt mooie gevonden van het merk Rainbow. Ik vind het principe ook wel leuk dat je ze na de trouw nog kan laten kleuren.
Heeft iemand een idee van de kostprijs van deze schoenen, want deze worden niet vermeld op de site...

Groetjes!
Cynthia
07/08/09

Cynthia

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2501


Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 17:53:32

Ik ben zelf gaan zien voor schoenen van Rainbow en ze kosten tussen de 120 en de 139 euro en om ze te laten kleuren nog eens 35 euro.



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik1-2-2009 18:48:06

Normaal gezien staan er wel prijzen op de iste hoor, en nu is het voordelig: de pond staat heel laag!
Hier in Belgie betaal je rond de 120eur.



Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik1-2-2009 22:32:57

Hey Cynthia,

Mijn schoenen het model Scarlett van Rainbow en ik heb ze 137euro betaald. Misschien net het goedkoop maar inderdaad het feit dat je ze nadien kan laten kleuren is een voordeel. Zo zien de mensen niet onmiddellijk dat je een trouwschoen aan hebt.
Een goed adres voor trouwschoenen: www.bruidsschoenen.nl
De winkel is in Breda, maar ze nemen echt te tijd voor je met een tasje koffie!
Een tip: neem een foto mee of een stukje stof van je kleed.

groeten,
Wendy
16 mei



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik2-2-2009 12:28:41

mijn ma heeft er vorige week ook gekocht, 120 euro voor de schoenen ... maar hier wel 50 euro om te kleuren,
ik zie dat nathalie maar 35 euro noemt voor het kleuren, ... waar zit het verschil dan? wij hebben ze gekocht bij gabrielli in roeselare



Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik3-2-2009 16:24:14

De mijne kostten 120 euro. Dit weekend ben ik ze gaan terughalen want ik had ze na den trouw laten kleuren in het zwart zo kan ik ze nog eens aandoen. Moet wel zeggen dat het supermooigedaan is...

Ik dacht dat het 36 euro was om nieuw te laten kleuren en 50 euro als je ze al eens gedragen had (of anders is het serieus opgeslagen het laatste jaar... en is het nu 50 euro altijd...)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...