Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Klokhof, Marke

  1-2-2009 16:32:51
Hoi iedereen,

na verschillende feestzalen gezien te hebben zijn we er bijna uit. We twijfelen nog tussen twee zalen: Zaal ten Boogaerde te Kortemark en Zaal 't Klokhof te Marke. Allebei zeer mooi, de één al wat duurder dan de andere...
Hebben jullie ervaring met één van de twee, zowel positief als negatief...? Het zou leuk zijn deze te horen!

Groetjes,
Sharon

Sharon
28-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 3988


funfoto

 Meld misbruik1-2-2009 17:15:14




Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik2-2-2009 10:37:05

Wij wilden graag trouwen in deze zaal, maar wij wilden begin oktober trouwen, en op zaterdag hadden ze enkel nog plaats vanaf december. Voor ons dus een andere locatie. We zijn er wel al naar een feest geweest en het eten was heel lekker en de locatie is gewoon fantastisch.
Veel succes.
groetjes



Stefanie
14-11-2009
 Meld misbruik3-2-2009 22:55:47

Hoi Sharon,

Wij namen momenteel een optie op Klokhof en moeten dit weekend een beslissing nemen. Wij informeerden eveneens bij Ten boogaerde maar ik vind alvast dat Klokhof een ander concept, op vlak interieur, aanbiedt dan boogaerde. Het heeft iets hippers. Ik was alvast meer weg van Klokhof dan boogaerde. Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties op het forum, dus ik sluit me volledig aan bij jouw vraag!
Groetjes
Stefanie



herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik4-2-2009 13:28:47

wij trouwen nu vrijdag in't klokhof! ik kijk er super naar uit. we zijn tot nu toe tevreden over de samenwerking met de zaal. ze stellen zich flexibel op. ik vind wel dat de baas wat stug overkomt, ik denk dat dit in zijn karakter ligt. niemand kan ontkennen dat de zaal prachtig is. ze steken er voor mij enorm bovenuit ivgl met andere (klassieke) zalen! het eten schijnt ook goed te zijn, de prijs ligt wel een stukje hoger. wij kozen voor de all-in formule van € 88/persoon. het is veel, maar alles zit er ook in.. geen financiële kater dus na de trouw. de suite kregen we ook gratis + voor alle genodigden gratis taxivervoer (taxi gilbert) binnen een straal van 15 km. er zijn veel gasten die daar beroep op doen (heen en terug). voor ons dus plezant dat er niet veel bob's zijn!
groetjes!!



Robin
22-8-2009
 Meld misbruik2-10-2009 12:34:06

Was overlaatst op een trouwfeest in Ten Boogaerde:
Bediening redelijk, maar veel te stijf
Eten was lekker, maar niet overdreven veel
Dessertbuffet was slecht => iedereen klaagde erover.
Heb zo'n 10 soorten geproefd en niets lekker.



Celine
9-6-2012
 Meld misbruik22-12-2010 10:12:35

Hallo

Wij zijn gisteren gaan kijken naar Klokhof, en de zaal is idd prachtig.
Ik weet niet of jullie met volgende ervaring hebben:

- zouden graag zelf de wijn meedoen (en dan ook kurkrecht betalen). Zou dit mogelijk zijn.
- Champagne kun je wel veranderen heb ik gezien.





Sharon
28-8-2009
 Meld misbruik23-12-2010 18:40:40

Hoi Celine,

ik ben uiteindelijk getrouwd in zaal klokhof en was SUPER!
Van die wijn weet ik dat niet maar hun wijn was zeeeer lekker.


Goooh, kon ik maar opnieuw trouwen, maar dan wel met dezelfde man natuurlijk! :)
Ondertussen zijn wij een stap verder en hebben we al een babytje van exact 2 maanden oud vandaag!

Veel genot met de voorbereidingen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info