Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs kostuum

  29-7-2005 17:23:09
Hoi,

Op het forum heeft men het regelmatig over de prijs van het trouwkleed. Er wordt echter weinig gepraat over de prijs van het kostuum.
Kan iemand mij hier een beetje een idee van geven?
Heeft er toevallig ook iemand een idee waar we kunnen gaan kijken voor een jeugdig maar toch stijlvol pak in Limburg.
Alle tips zijn welkom.

Groetjes

Tilly

Tilly
9-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2088


Tine
6-8-2005
 Meld misbruik29-7-2005 17:36:28

Hoi Tilly,

Mijn toekomstige zijn kostuum heeft 565 euro gekost (Boss), de das 60 euro, en het hemd 72 euro (allebei ook Boss). Het is een heel eenvoudig, grijs kostuum met een onopvallende krijtstreep. Iets dat hij achteraf zeker nog zal kunnen dragen... En het is zeker stijlvol en jeugdig...
In het Limburgse ben ik niet zo bekend... maar anders moet je eens via google zoeken ?

Groetjes,
Tine



tania
19-8-2005
 Meld misbruik29-7-2005 18:20:56

wij hebben jeroen's kostuum in de mexx gekocht. alles samen kwam da op een 370€. 't is een zwart kostuum met een beige en licht-blauwe krijtstreep erin

groeten jeroen en tania



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik29-7-2005 19:56:32

Hey Tilly,
Het hangt er allemaal een beetje vanaf wat je wilt... Moet hij het achteraf nog kunnendragen of niet?
Mijn vriend heeft een volledig pak gekocht bij Pierre Yves (hemd, das uit dezelfde stof als mijn kleed, bijpassende schoenen, gilet, enz) voor ong 1500 euro. Niet iedzereen is bereid dit te geven maar mijn aanstaande vond dat hij ook wel in de kijker mocht lopen, net als ik :)

Veel geluk,
Jozy



Björn
2-9-2006
 Meld misbruik30-7-2005 17:04:03

Een kostuum vind je in alle prijscategoriën. Doch zijn wij van plan eventueel een kostuum te huren. Het is zo dat ikzelf bijna nooit een kostuum draag en als je dan een hoop geld moet uitgeven voor die ene dag om daarna nooit meer te dragen vind ik dat toch jammer. Het is wel een speciale dag, doch moet je voor jezelf uitmaken wat je prefereert. Ik persoonlijk hecht niet zo veel belang aan het kostuum, het moet natuurlijk wel mooi zijn hé, doch heb ik er geen probleem mee om één te huren enkel voor die dag. Gewoon een idee dat eventueel te overwegen is.

Veel succes
Björn



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik30-7-2005 17:54:12

Hallo,

Amai, iedereen heeft echt wel veel betaald. Mijn vriend ging dat zeker ook nooit meer dragen. Een linnen pak vond ik wel tof, zo kon hij de broek nog blijven dragen als gewone broek. En nu hou je vast hé, € 100 voor zijn broek en vest. Ik zag dat heel toevallig toen ik eens was gaan shoppen. En...hij staat er prachtig mee. Een bruin linnen pak met een roze hemdje.En met zijn blonde kopje vind ik dat echt wel super voor die prijs.

Dat was om ook maar even een idee te geven. Het schijnt dat ze in de C&A ook hele mooie kostuums hebben ?? Een vriendin van me wou daar het kostuum voor haar vriend gaan halen, maar die pasten niet, waardoor ze toch een duurdere moesten aanschaffen, dus je moet er ook maar geluk mee hebben denk ik. Korte beentjes, dik buikje, dan zit het er niet in om naar zo'n winkel een pak te halen.

groetjes



An
13-8-2005
 Meld misbruik30-7-2005 18:11:26

Hoi Tilly,
Het kostuum van Mathias hebben we in Check Point in Hasselt gekocht. Ze hebben er veel kostuums van Boss. t Kost zo'n 800,00 EUR (vest, broek, hemd en das). Bij Vossen in Kuringen of Fashion Point in Maasmechelen vind je ook mooie kostuum.
De prijs bepaal je voor een groot stuk zelf, kies je voor merken, dan betaal je daar natuurlijk voor.
Persoonlijk vind ik dat als de bruid veel geld kan/mag uitgeven aan haar kleed, waarom de bruidegom dan niet. Hij kan zijn kostuum trouwens altijd nog wel eens aandoen bij deftige feestjes. Ons kleed is echt maar eenmalig.
Groetjes en veel succes!
An



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik30-7-2005 22:43:02

Hoi Tilly,

Mijn vriend heeft zijn kostuum gekocht in La Sposa in Roeselare.
Het is een kostuum van Carlo Pignatelli. Website : www.carlopignatelli.com
Totale kostenplaatje kostuum: 1200 €. Zijn schoenen waren nog eens 150 €.
Maar zoals hier eerder werd gezegd: je kan in alle prijsklassen gaan en volgens je smaak.
Wij konden ook kiezen voor bijv een kostuum van 500 € maar dat was niet zo naar ons zin.

Groetjes
Sophie



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik31-7-2005 10:48:32

Hallo

Mijn vriend heeft onlangs een kostuum gekocht in Maasmechelen Village. De winkel noemde Sarar en verkocht enkel kostuums. Het kostte ongeveer 300 € en is echt prachtig. Het was wel tijdens de solden...

Het is nog niet zijn trouwkostuum, maar hij had zoiets nodig voor zijn werk.

Groetjes

Vicky



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik1-8-2005 9:00:17

Hoi,

Je maakt dit natuurlijk zo duur als je zelf wil. Mijn man droeg een kostum van Cossmo. Het was echt prachtig. Wij zijn ervan uit gegaan dat ook hij mocht schitteren die dag. De prijs voor alles samen (kostum, hemd, extra hemd, riem, schoenen,...) was ongeveer iets rond 1500 EUR. Het voordeel is dat hij dat kostum nog kan dragen.
Je moet misschien ook wel rekening houden met de geldschieters? Bij ons was dat geen probleem aangezien we het zelf hebben betaald.

Groetjes,
Ann
Al 30 dagen getrouwd!



Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik2-8-2005 21:03:57

Vorig jaar is de nicht van mijn ventje (bijna toch) getrouwd. Toen heeft hij een kostum van Mexx gekocht. Hij heeft het ondertussen nog maar 1 keer gedragen. Ik vond het toen wel prachtig. Hij wil dat kostum terug aandoen tijdens onze trouw. ik ga er volgende week mee naar de droogkuis om het eens goed in de plooi te laten leggen. Vind het ook een beetje een rare gedachte maar ja... hij wil het zo dus.. en het is eigenlijk echt wel een mooi.

Groetjes
Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info