Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer: VW busjes en een VW Kever

  29-7-2005 15:34:25
Beste allemaal,

Intussen is het nog minder dan een jaar voor mijn keppe en ik in het huwelijk treden.
Ik had graag geweten waar ik VW busjes (zo'n 4 - 5) en een VW kever kan huren.

Groetjes Syl*

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 987


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik31-7-2005 20:07:23

Voor een overzicht van de ceremoniewagens over het hele land is deze link handig: http://ceremoniewagens.startpagina.be/
Voor het huren van de kever vond ik hierop een adres: kever-rent.com. Busjes kan ik niet zo direct vinden...
Succes!



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik1-8-2005 18:08:11

Hoi Sylvie,

Je moet eens kijken op www.kevercabrio.be
Staan, denk ik, wel een paar modelletjes tussen die jou zullen interesseren. Ik weet wel niet van welke regio je bent? Deze mijnheer is gevestigd in Herent bij Leuven.

groetjes
Katrien
30-09-2006



Mira
23-9-2006
 Meld misbruik27-9-2005 9:19:53

Hey

wij trouwen 23 september 2006 en hebben onze kevertjes vastgelegd bij www.kever-rent.com .
Wij dachten eerst om geen auto's te doen maar omdat ze echt goed meevielen van prijs hebben we bij hen 1 cabrio en 4 gewone kevertjes gehuurd.

groetjes

Mira Fanuel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...