Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help!!! lingerie

  31-1-2009 20:10:05
Dag medebruidjes,

vandaag ben ik op zoek gegaan naar bruidslingerie. Ik moet zeggen: het was niet meteen een succes!

Ik heb een strapless trouwkleed en ben dus op zoek naar een strapless BH.

De verkoopster van het trouwkleed raadde me aan om huidskleurige lingerie te nemen en best geen korset of bustier aangezien mijn kleed heel nauw aansluitend is en dan zou je de randen van de bustier zien.

Dus: een strapless huidskleurige BH, maar geen bustier of korset.

Ik ben alle lingeriewinkels van Hasselt afgegaan, maar de meeste winkels hadden zelfs geen strapless huidskleurige bh's en degenen die er wel hadden, pasten niet mooi.

Ik zelf heb nogal een kleine cupmaat en met zo'n strapless bh wordt alles nog meer 'plat' gedrukt.

Uiteindelijk heb ik er dan toch maar eentje gekocht, maar bij nader inzien had ik dat beter niet gedaan, want het is zo'n model met van die 'punt'cups. Thuis had ik er eens een spannend tshirtje over aangedaan. Het trok echt op niks!!!.

Iemand advies of tips?
merci

caro

Kristof
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1883


Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik31-1-2009 20:35:31

Hey,

Ik heb een huidskleurige bh van Marie Jo l'aventure en ik ben er heel tevreden over. Tis er één waar je de bandjes kan afdoen en dan zit die best nogwel comfortabel. Het is een voorgevormd model dus de vorm van mijn borsten blijft wel normaal. Ik heb een B-cup dus ook niet zo heel groot.

Groetjes,
Evelien



inge
27-6-2009
 Meld misbruik31-1-2009 21:25:27

Beste Caro,
Ik werk in een speciaallingeriezaak. Wanneer trouw je juist? Dit is namelijk belangrijk om meer keuze te hebben. Kan je nog een paar weken wachten? De strapless bh's worden meestal maart geleverd.
Zoals Evelien hieronder al zei kan je het best voor een model van Marie Jo gaan, vraag naar de Avero, of naar de Tom . Huidskleur is niet zo mooi maar inderdaad wel functioneel, alhoewel de Tom en Avero ook in stralend wit bestaan. Een bustier is idd niet zo handig.
Hopelijk heb ik je kunnen verder helpen,
Groetjes



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik31-1-2009 21:48:13

Hey,

ik heb er ook eentje van Marie-Jo gekocht, ze zijn supermooi een aangenaam om te dragen. Ik heb de mijne in dezelfde kleur als de bruidsjurk gekocht, da vind je al iets sneller terug in de winkel...



Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 10:25:46

Kijk eens op de sites van poirier of Selmack. Die hebben speciale bruidslingerie en de verkooppunten staan erbij.



Nele
6-6-2009
 Meld misbruik1-2-2009 10:59:55

Ik ben naar een lingeriewinkel gegaan waar ze o.a marie-jo verkopen en ik had ook een stukje stof van mijn kleed bij. Ze lieten me onmiddellijk 3 verschillende bh's zien (allemaal mogelijkheid strapless) en hier heb ik dan ook eentje uit gekozen. Volgens mij moet je bij dit merk je goesting wel vinden denk.

groetjes
xxx



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik1-2-2009 11:23:56

Dag Caro,

In het centrum van Kermt (op de Diestersteenweg) ligt een lingeriezaak waar ze bruidslingerie verkopen. Misschien kan je daar nog eens gaan kijken?

Ikzelf ga mijn lingerie kopen in de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb, zo ben ik zeker dat de lingerie er goed onder past. Ze verkopen er lingerie van Poirier. Misschien dat ze bij jou in de winkel van je kleed zelf ook lingerie verkopen? Het is misschien wel wat duurder maar zo ben je zeker dat het goed onder je kleed past.

Groetjes,
Katrien
19/06/2009



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik1-2-2009 12:34:59

ga eens in een lingeriewinkel langs waar ze marie jo verkopen? daar hebben ze veel strapless bh's van. ik heb de avero van marie jo gekocht in het wit... ik heb ook een strapless kleed en die witte bh zie je er ook niet door! Die avero hebben ze ook in het cognac (huidskleur) en op de rugpand zijn die bekleefd met rubber zodat deze goed aan je lichaam blijft plakken!
Indien ze dat niet binnen hebben in de winkel moet je er maar eens achter vragen voor die Avero, want deze kunnen ze altijd bij het bedrijf bestellen omdat deze bh een 'stayer' is!



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik1-2-2009 19:53:25

de mijne was een witte van Marie Jo. (BH moet toch geen huidskleur zijn onder je trouwkleed..? 't is toch niet de bedoeling dat die er vanonder komt he..)
't Mijne was dus een witte bustier van Marie Jo. Heeft een zeer mooi "effect". Kleinere borsten krijgen er een mooie en vollere vorm mee. Marie Jo is ook heel aangenaam om te dragen en zeer duurzaam!

veel succes!!



cien
9-5-2009
 Meld misbruik2-2-2009 17:39:28

ik heb overlaatst bij inno een mooie goedzittende strapless gepast
van het merk wonderbra
ze hebben hem in verschillende kleuren

hij is zo gemaakt dat je zelf onder een spannedn tshirtje niet ziet dat je er een aanhebt.

hij kostte 38e en in solden zelfs -50%

zoiets moet dus niet waanzinnjig duur zijn zoals alle onderstaande merken;)



carolien
1-6-2009
 Meld misbruik3-2-2009 14:40:48

Bedankt voor de leuke reacties allemaal.
Heb ondertussen een goedzittende strapless huidskleurige bh van het merk Sellmark gevonden en die zit zeer goed! Dit merk kan ik dus zeker aanraden aan andere bruidjes.

caro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...