Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk

  30-1-2009 21:45:25
Hallo,

Ik zit met een probleem. Mijn broer trouwt volgende maand en ik wil hem samen met mijn man een geschenk geven twv 250 euro. Aangezien we geen geld willen geven, zijn we op zoek naar een origineel geschenk. We dachten eerst aan een bongobon, maar we vinden dit afgezaagd. Kan iemand ons helpen met een leuk, origineel geschenk?

mercikes

katrien

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 821


Ann
21-2-2009
 Meld misbruik31-1-2009 0:50:45

Hoi Katrien,

Ik kan niet uit je bericht afleiden of je broer graag geld krijgt... Maar als dat zo is en jullie geven niet graag een envelop met geld, waarom dan geen compromis? Wij hebben ooit eens met vrienden samengelegd en alles laten wisselen in 5 centjes. Toen hebben we zo een schelpzandbak met zand gevuld en alle centjes erin verstopt!
Wat je ook kan doen is een bon voor een citytrip kopen of zo...

Groetjes,
Ann
(21-02-09)



heidi

 Meld misbruik31-1-2009 8:29:47

ben je zeker dat je broer niet liever het geld heeft, ik trouw binnenkort en heb mijn broers en zussen wel laten verstaan dat ik liever geld heb, ik weet dat ze origineel uit de hoek komen met hun geschenken maar krijg toch liever het geld.



Tine
9-5-2009
 Meld misbruik31-1-2009 9:32:27

Hallo,
Mijn zus wil ook iets anders geven dan geld, maar ik zou dat toch het liefste krijgen. Ben benieuwd wat ze zal doen. Een bongobon zou ik niet doen, het is altijd stressen om die op te krijgen, en inderdaad al afgezaagd!



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik31-1-2009 14:38:29

Wij kregen van mijn schoonzus een wasmachine. Deze staat er nu al terwijl we nog moeten trouwen maar we hadden het echt nodig in ons nieuwe appartementje! Is wel al direct een serieuze kost natuurlijk!

Groetjes, Laura



katrien

 Meld misbruik31-1-2009 15:02:51

Hey,

Hij heeft niet expliciet gevraagd om geld te krijgen. Voor hem speelt dit geen rol. Weet echt niet wat te doen. Ooit hebben vrienden een bon gegeven voor een ballonvlucht. Dat vond ik wel origineel, maar dat hebben ze al gedaan. Het zou een cadeau moeten zijn in die aard. Daarmee bedoel ik, een belevenis waarvan ze nadien op kunnen terugkijken met een super gevoel.

groetjes



Els

 Meld misbruik31-1-2009 16:30:06

Hey!

Wij zijn getrouw in oktober 2008 en kregen geld in al z'n vormen, geuren en kleuren ... :-) Maar ook een aantal mooie cadeau's zoals een ballonvlucht en onze reis naar Luxemburg. En dit was dan ook onze 'huwelijkreis' . We wisten dat we zouden weg gaan van woensdag tot en met zaterdag, maar de bestemming was een verrassing. Uiteindelijk werd het dus ontspannen in Luxemburg!!! Heerlijk was dat ... én we hebben zelfs een mooi souvenir mee terug! We verwachten ons eerste kindje voor de zomer ... :-)

Succes ermee!!!

Els



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...