Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budget per persoon..?

  30-1-2009 0:13:09
Hallo,
velen onder jullie zullen dit waarschijnlijk een rare vraag vinden, maar kunnen jullie ongeveer een prijs per persoon geven per genodigde, dus voor receptie, maaltijd en avondfeest (meestal forfaitprijs)
bij ons is dit zo'n 80euro per persoon.
is dit veel of valt dit nog mee?
ik ben bang dat de eigenaar van de feestzaal zal denken dat we gierig zijn, wij betalen namelijk alles zelf en ik wil zeker niet dat de mensen met honger naar huis gaan ;-)
ik weet dat dit afhangt van feestzaal tot feestzaal, maar ik had toch graag jullie mening geweten.

alvast bedankt

magali

Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 542


Geert
4-7-2009
 Meld misbruik30-1-2009 8:02:05

Ik denk dat dit een goede prijs is, is niet de goedkoopste, maar na veel rondkijken kwamen wij ook ongeveer aan dat bedrag uit. Maak je ook geen zorgen dat de mensen met honger naar huis gaan (mijn verloofde zit daar ook mee in zijn hoofd): je feestzaal heeft ook een reputatie hoog te houden en zal daarom mee zijn best doen om lekker en genoeg eten te geven.

Valerie
04/07/09



kim
14-2-2009
 Meld misbruik30-1-2009 8:12:40

hallo wij trouwen binnen 2 weken...
bij ons zijn de prijzen 45 euro per persoon...een 4 gangenmenu met aangepaste wijnen en drank.voor het avondfeest is het 21 per persoon...welkomstdrank drank a volonte en een hapjesbuffet.er wordt wel extra gerekend om de zaalin orde te maken 700 euro.het is een van de mooiste zaken vant stad.groetjes



Vicky
5-9-2009
 Meld misbruik30-1-2009 9:01:13

Hey Magali,
80€ is echt de normale prijs. Wij zijn verschillende feestzalen gaan bekijken en dan was 80€ toch wel het minimum als je iets deftigs wilt.
Veel succes nog!



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik30-1-2009 9:01:22

Hoi

onze receptie is een 25 euro per persoon (2u-7hapjes) en avondfeest is zo'n 45 euro per persoon (soep - warm buffet - dessertbuffet). Dranken is forfaitprijs van zo'n 3 euro per persoon per uur...
Wij komen dus ook op een bedrag rond de 80euro per persoon.
groetjes,
Nele



heidi

 Meld misbruik30-1-2009 9:07:49

wij betalen een 76,50euro per persoon, dit was nog de prijs van vorrig jaar, ondertussen zijn ook zij al opgeslagen maar omdat alles al in orde was behouden wij onze prijs. dit is van receptie tot einde avondfeest, drank inbegrepen. het enige wat we extra doen is zelf onze bruidstaart maken, dit wou ik er absoluut bij en ik maak al zeer veel taarten voor anderen, dus maak ik de mijne ook maar zelf



Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik30-1-2009 10:01:57

Hoi Magali ,

Onze prijs is als volgt
55€ per persoon all in

feestzaal / inrichting / tafellinnen ...
Receptie + hapjes
3 gangen menu
Uitgebreid dessertenbuffet met koffie bar
middernachthapjes
drank inbegrepen tot half 3 s'nachts
Drank die daarna genuttigd word , word daarna aangerekend.

Ik vond het belangrijk om goed maar simpel eten te serveren niet de grand chik zodat mensen met honder naar huis gaan. In onze feestzaal was alles naar onze wens en voor een héél goede prijs vind in zelf...

Groetjes Dorien
10 juli 2010



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik30-1-2009 10:15:54

hey Magali

Het is een gemiddelde prijs, maar het kan zeker goedkoper voor evenveel luxe.
Wij betaalden €69 per persoon voor receptie, 4 gangenmenu (soep, voorgerecht, hoofdgerecht en dessertbuffet, dessertbord ipv buffet was €6pp goedkoper) en drank tot het einde van het feest.
Dat is toch €11 per persoon minder en op een totaalfeest een merkelijk verschil.
De bediening was super en het eten verrukkelijk, dus wij hebben niets moeten inboeten.

Groetjes
Liesbeth



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik30-1-2009 10:17:50

dit ben ik nog vergeten.
Er zaten ook nog sandwiches bij vanaf 2u :-)



barbara
17-7-2010
 Meld misbruik30-1-2009 11:00:27

Bij ons is het ook ongeveer 80 euro P.P. Verrekend als volgt:
Receptie, 4-gangen (afsluitend met bruidstaart met uigebreid dessertbuffet), een goeie kwaliteit wijnen aan tafel en drank à volonté voor het avondfeest.
De feestzaal heeft een zeer goeie reputatie qua organisatie en eten dus ik vind het de moeite waard om dan 80euro (dit was trouwens niet de duurste menu) te spenderen. Ik vind een goede en originele menu met goede wijnen toch een zeer belangrijk item van het trouwfeest.



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik30-1-2009 12:34:07

Wij zitten op een dikke € 60 pp met aperitiefreceptie, warm voorgerecht, hoofdgerecht, dessertbuffet en drank à volonté. Voor de eerste receptie betalen we ongeveer € 15 voor een tiental hapjes en drank pp.
groetjes



danitsja

 Meld misbruik30-1-2009 15:49:07

wij weten een zaal dat da 50 euro is als je een uitgebreider en sjieker maaltijd wou was dit 65 euro.
nog een zaal besichtigen en valt die niet beter mee word het de eerste dat we bezocht hebben



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik30-1-2009 23:45:17

Wij zullen aan 65 - 70 euro pp zitten. Hierin zit een ontvangstreceptie, uitgebreide bbq, dessertenbuffet, bruidsgebak & drankenforfait.



Hans

 Meld misbruik1-2-2009 23:42:35

Dit is toch al een mooi bedrag, informeer eens bij ClaCot catering
www.clacot.webnode.com



Bart
13-6-2009
 Meld misbruik4-2-2009 6:22:13

Wij betalen ook 69€ voor aperitief met hapjes (1uur)koud voorgerecht, soep en warm hoofdgerecht, uitgebreid dessertbuffet en alle drank vanaf receptie 18U tot 4U inbegrepen.Ik vindt 80€ precies toch wel veel, zeker als je je dan nog wat zorgen maakt.

groetjes



j

 Meld misbruik14-3-2009 18:05:03

Hey,

Wij zijn in het t'krekelhof gaan kijken en wij hadden een 100 euro maar vergeet niet dat u garcons enzo ook betaald moeten worden dat is er bijons in.
Wij hebben onze receptie met 3 koude en 3 warme hapjes.
Een 7 gangen menu en forfait wijn aan tafel en forfait tot 4u om te drinken.
Maar daar komt niet meer bij.
Vergeet niet al die bijkomende dingen.
Bij sommige moet je zelf nog voor u bestek en uw porselein betalen.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info