TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Geert
4-7-2009
|
29-1-2009 19:00:14
Ik ben trouwens Valerie, maar schrijf blijkbaar onder de naam van mijn verloofde.
|
|
Laura
11-7-2009
|
29-1-2009 19:05:41
Hey
Ik draag mijn haar altijd in een staart maar ik ga voor mijn trouw ook mijn haar los doen. Ik heb van nature krullen maar ik ga dan mijn haar wat laten brushen en vanonder krullen. Misschien heb je nu een raar beeld maar heb al wat voorbeeldjes gevonden en tis denk ik echt wel mooi. Ik heb er nog geen negatieve reactie over gekregen, maar zovelen weten het nog niet eigenlijk. Ik moet wel iets van haar opsteken om mijn sluier aan te hangen.
Doe zeker je zin en als ze je zien op je dag zullen ze snel van gedachte veranderen ;)
Groetjes, Laura
|
|
SOFIE
|
29-1-2009 19:09:13
iedereen mag zijn mening geven, maar uiteindelijk kies je zelf welk kapsel je wenst. Persoonlijk vind ik ook dat je een kapsel kiest waar jij je het best in voelt, in jouw geval dus met de haren los. Je kan het altijd iets feestelijker maken door : * losse krullen in te leggen * het helemaal uit te brushen * of door een sierspeld in je haar te stoppen.
Wees gerust; iedereen zal wel zeggen dat je er stralend uitziet, met losse haren of een opgestoken kapsel.
grtz
Sofie 29.08.2009
|
|
danitsja
|
29-1-2009 19:23:12
hoi ik draag mijn haar los omdat mijn vriend dit wilt. ik heb een overeenkomst gesloten ik mocht een sluier nemen als mijn haar los zou zijn:d nu hij wil echt wil dat het rechtgetrokken en los hangt... aan de ene kant vind ik dit jammer want dit hoort niet bij het prinsesjesbeeld die ik heb van toen ik klein ben :d maar als ik maar met mijne prins trouw voel ik me op en top prinses hoe dan ook want het is tenslotte ook zijn dag
|
|
danitsja
|
29-1-2009 19:37:24
oei oei :p kan je mijn tekst ontcijferen:p kwas blijkbaar met teveel dingen ineens bezig ;) nu swat je snap het denk ik wel hihihi
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
29-1-2009 19:53:21
Hey,
Mijn haar was halfopgestoken. Met krullen werd de voorkant een beetje naar achter opgestoken. En mijn haar achteraan was dus gewoon los. (wel met krullen erin gestoken). Het was prachtig!! Een opgestoken kapsel vond ik persoonlijk een beetje ouderwets.. Mijn kapper vond dat ook. Het is natuurlijk te zien wat voor een kleed je hebt en wat er het mooist bij past!
|
|
Heidi
13-9-2008
|
29-1-2009 21:29:22
ik had mijn haren ook los, met 2 speldjes opzij. Wel in krullen geblazen. Iedereen vond het wel mooi. Gewoon doen waar je je goed bij voelt, ik voelde me ook niet goed met opgestoken haar...
|
|
Sara
12-9-2009
|
29-1-2009 22:01:38
Ik ga mijn haren ook los laten, en ik krijg ook verbaasde reacties als ik dat zeg. Maar ook ik heb mijn haren nooit opgestoken en ik vind mijn kop dan véél te dik :-), dus ik laat ze los. Ik weet wel nog niet hoe, mss dat ik de zijkantjes lichtjes naar achter laat nemen, en dan een speldje erin ofzo...
|
|
Karmen
29-5-2010
|
29-1-2009 22:21:45
Ik zou ook gewoon doen waar je je het best bij voelt, hoor! Ik weet nog niet wat ik zelf ga doen, maar het belangrijkste is dat jij je mooi voelt op jouw dag! ;)
|
|
Kim
8-5-2009
|
30-1-2009 7:20:23
halloo niet mee inzitten. ik ga men haar ook los doen. kreeg ook eerst rare reacties maar als ik dan uitleg waarom, begrijpt iedereen dat wel ze. Tis jullie dag, je doet waar je u het beste invoelt. ik draag ook altijd men haar los, en als ik het eens in een staart doe, doet het pijn na een tijdje. op men zus haar trouw heb ik het laten opsteken en heb de hele dag ongemakkelijk gelopen. kdenk dat dat nu ook de bedoeling niet is he op de dag van je leven xxx kim
|
|
Geert
4-7-2009
|
30-1-2009 7:58:08
Dankjewel voor de steun, is leuk om verschillende meningen te zien, vooral omdat ik heel onzeker ben. Dankjewel!
|
|
Katrien
19-6-2009
|
30-1-2009 8:36:41
Dag Valerie,
Ik ga mijn haar ook los dragen hoor! Heb hier nog geen rare reacties over gekregen. Ik heb mijn haar ook altijd los hangen, en iedereen is het met me eens dat ik mezelf niet zou zijn als ik het opeens zou gaan opsteken of zo. Los is veel mooier bij me dus waarom opeens opsteken dan? Ik ga er een losse krul in laten zetten en heb een soort diamantjes om dan nog in mijn haar te bevestigen.
Zou me dus geen zorgen erover maken als ik jou was!! :-)
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
s
1-6-2007
|
30-1-2009 10:10:32
Zo'ne praat negeren. Of nog beter: zo'n dingen niet zeggen tegen de mensen. Ik deed mijn haar altijd in een paardenstaart of met een spelt omhoog. Ik ga niet graag naar de kapper en vind 40 euro voor opsteken belachelijk veel geld. Ik heb het dus op mijn trouw ook gewoon in een paardestaart gedaan. Al dat gedoe is niet aan mij besteet, ook niet op mijn trouwdag. Geen negatieve reacties op gekregen in mijn gezicht, ongetwijfeld wel achter mijn rug. Tja, pech. Je Goesting Doen!! Altijd!!!!
|
|
Debby
8-8-2009
|
30-1-2009 10:25:14
Hey,
Heb ook nog geen slechte reactie's gehad hoor, ik draag mijn haar ook ALTIJD los...dus zal het nu half op laten steken, want heb héél snel hoofdpijn als ik een staart maak.De kapper zei hoe meer speldjes en hoe vaster, hoe meer hoofdpijn!En als er nu iets is dat ik zeker niet wil buiten regen, is het wel hoofdpijn zene ;-))Dus laat het met losse krullen(brush het altijd heel stijl) heel los half "opsteken".
Groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
30-1-2009 10:26:52
Trek u dat niet aan! Dat de mensen eens op hun eigen koerke spelen! JIJ bent de bruid, JIJ kiest en daarmee gedaan. Wil jij uw haar los? Dan doe je dat toch gewoon! Ik ben ervan overtuigd dat je prachtig zal zijn! Elke bruid straalt op haar eigen persoonlijke manier. Opgestoken kapsels zijn idd veel gekozen, maar als het je niet siert dan doe je dat niet. Net zoals een wit kleed... Ik moest en zou een wit kleed hebben, maar dat ging mij echt niet. Dus heb ik dat ook niet gekocht! Leg de nadruk op je mooie kanten! Ben je mooi met je haar los, dan draag je het los! Nog veel succes en geniet van de voorbereidingen!
Groetjes Liesbeth
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
30-1-2009 11:53:00
Er is helemaal niets mis met los haar. Ik ben al nr vele huwelijken geweest waar je de bruid bijna niet herkent door het opgestoken kapsel en das ook niet de bedoeling hé. Ik vind echt dat je voor je eigen huwelijk er gewoon jezelf moet uitzien, mr dan in de knappere versie natuurlijk, met dank aan een beetje make-up ;-) Wij zijn op 19/9 getrouwd en omdat ik mijn haar altijd los draag wou ik absoluut geen opsteekkapsel. Mn eerst keuze waren losse krullen mr omdat die niet bleven is het een schuine losse staart geworden met een echte bloem erin. Iedereen vond het leuk en eens iets anders. Enkele foto's kan je zien op www.bertencharlotte.bruiloftsite.nl Succes met de keuze!
|
|
Debby
8-8-2009
|
30-1-2009 12:45:09
Wauw Charlotte!!! Een prachtig stel zijn jullie, knappe foto's, mooi kleed (Ian Stuart ;-)) en u haar is PRACTIG!!!Zo zou ik het ook willen!!
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Geert
4-7-2009
|
30-1-2009 19:01:52
Amaai, nu ben ik écht wel overtuigd om mijn haar los te laten. ik ga voor tiara of ook zo van die diamantjes gaan. kBen ook blij da ik ni de enige ben :-D Dikke merci allemaal! Valerie
|
|
Geert
4-7-2009
|
30-1-2009 19:04:32
Btw Charlotte, keimooie en heel spontane foto's! én mooi kapsel :-D
|
|
Vera
22-8-2009
|
1-2-2009 13:16:49
Ik ga mijn haar ook loslaten. Ik zou het niet leuk vinden om met een bus haarlak in mijn haar rond te moeten lopen. Ik ga waarschijnlijk voor krullen en een bloem in mijn haar zoals Charlotte (idd, prachtige foto's!!!), maar misschien een stoffen bloem ipv een echte.
|
|
patricia
26-7-2008
|
1-2-2009 22:37:18
Ik heb mijn haar ook los gelaten simpel omdat ik er niet mee sta als mijn haar opsteekr! Ik heb van die steentjes in mijn haar gedaan, heel subtiel en toch mooi! Gewoon doen wat jij het mooiste vind!!!! Groetjes, Patsy
|
|
Bart
13-6-2009
|
4-2-2009 6:27:58
Heb je je proefkapsel al laten doen? Ik denk dat als je het niet gewoon bent van je haar los te dragen het lastig gaat zijn.gewoon omdat het wat in je gezicht gaat hangen of kietelt op je schouders, als het warm is wordt je haar vochtig in je nek, krullen zakken uit etc...ik zou met je proefkapsel de hele dag rondlopen en misschien in een warme ruimte gaan zitten (café?) en na enkele uren zien hoe je haar eruit ziet.zou zunde zijn als het na enkele uren niet meer goed zit.
groetjes Laila
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|