Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boekje trouwviering wet

  29-1-2009 9:31:44
Hallo, wij trouwen enkel voor de wet. Zijn er mensen die een boekje gemaakt hebben met het verloop en enkele persoonlijke teksten? Zou je dat willen mailen naar evelynedefoort@gmail.com? Alvast bedankt

eef

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1371


Kim
1-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 10:38:32

Wij zitten in hetzelfde schuitje.
Mag dus ook naar ons doorgestuurd worden. kimrubens@hotmail.com

Groetjes
Kim

01/08/2009



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik29-1-2009 11:54:53

Zijn jullie zeker dat dat mogelijk is? Bij mijn weten is het op het gemeentehuis enkel een officieel gedeelte dat een kwartiertje of zo duurt... Ik zou me nog eens goed informeren, want volgens mij is er geen tijd voor tekstjes en zo.
Nog veel succes!

Ann
(21-02-09)



Kim
1-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 11:59:50

Wij zijn daar heel zeker van want wij zijn dit zelf met de schepen van burgerlijke stand van kortessem gaan bespreken. Ze vond het een geweldig idee!

Groetjes en veel succes verder
Kim
01/08/2009



Anne

 Meld misbruik29-1-2009 12:58:30

In sommige gemeenten kun je hier extra tijd voor vragen, maar niet overal is dat mogelijk. Wij hadden dit ook graag gewild, maar bij ons was dit geen optie, dus wij doen een alternatieve viering met het UVV



Michelle
29-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 19:57:10

Met die vraag zat ik dus ook, dus eventueel no een e-mailadres: michellebruynseraede@hotmail.com :)Ik denk dat dat wel mogelijk is als je als laatste die dag trouwt of er nog niemand opstaat en als degene die jullie trouwt tijd heeft natuurlijk... Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...