Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele cadeautjes voor de kindjes ad kerk

  28-7-2005 15:58:31
Dag bruidjes,
Ben op zoek naar originele geschenkjes om aan de kindjes te geven aan de kerk... Dus zijn er mensen die iets anders geven dan snoepjes?? Ik zou liever iets geven dat ze altijd kunnen bewaren maar toch leuk vinden!!Ook ben ik nog op zoek naar 'liefde is' prentjes voor de tafelschikking... Alvast bedankt!! Grtn Leen (30 dagen)

Leen
27-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1413


maya
6-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 16:02:49

hey Leen,
wij geven ijzeren potjes (gekocht bij AVA) met een stickertje op. Op die sticker staan 2 me to you beren met een groot hart. Daarin staan onze namen en de datum.
Voor de bruidskinderen hebben we dezelfde doos maar dan in een grote versie + een me to you beertje.
In het potje zitten wel snoepjes.
Veel succes!
Maya



Leen
27-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 16:38:48

Bedankt voor de tip, maar waar heb je dan die me to you stickers gekocht? In de expo of zo... Grtn



davine
31-3-2006
 Meld misbruik28-7-2005 18:10:11

Dag Leen,

Wij geven kleurpotloden of waskrijtjes met daaraan snoepen. In de wibra kan je kleurpotloden kopen die niet zo duur zijn.

Groetjes davine



lieselotte
13-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 18:40:47

Dag Leen,
ik heb knoddige sleutelhangers van Sheepworld, NICI gekocht in de Fun. Het zijn schaapjes: 2 soorten. Een wit schaapje met een zwart strikje of een zwart schaapje met halsdoekje. Aan elk schaapje hing een kaartje met de naam van het beest en de tekst from ... to... Daar hebben we onze namen en de datum opgeschreven.
Ik wou ook iets anders dan snoepjes, iets blijvends!
Veel plezier met de verdere voorbereidingen.
Lieselotte



Sabine
1-7-2007
 Meld misbruik28-7-2005 18:44:22

Dag Leen,

hier op het forum had er iemand een link gezet naar de liefde is plaatjes, ik kopieer hem hier effe voor je: www.liefdeis.web-log.nl

succes



maya
6-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 20:20:11

Ik heb die me to you stickers helemaal zelf gemaakt. Heb cirkel-etiketjes gekocht die gelukkig net pasten op het doosje en dan heb ik die zelf bewerkt. Als je wil zal ik het wel eens doormailen naar jou.
Groetjes
Maya



Pieter
20-8-2005
 Meld misbruik29-7-2005 10:17:02

wij geven aan iedereen, dus ook aan de volwassenen de mogelijkheid om op onze kosten een ijsje te gaan halen aan een ijkar die daar zal staan...
Dan heb te tevens ook nog de mogelijkheid om even te blijven hangen aan de kerk....



Pieter
20-8-2005
 Meld misbruik29-7-2005 10:29:21

Wat je eventueel ook kan doen is eens gaan kijken in een winkel dat relatiegeschenken voorziet, wij hebben dat ook gedaan, en hebben zeer veel leuke dingen gezien... (kostprijs per gadget valt mee...)

Je kunt er eventueel iets laten op drukken... (voor drukwerk rekenen ze zowiezo een cliche aan + kost per bedrukking)



Silvie

 Meld misbruik29-7-2005 15:06:14

Hoi,
ik heb een "liefde is..." scheurkalender gekocht.Hierop staan wel tietallen prentjes die passen bij een huwelijk.Op mijn kalender staat zelf "Liefde is...in het huwelijksbootje stappen"
Groetjes, Silvie



Leen
27-8-2005
 Meld misbruik29-7-2005 16:56:55

Bedankt iedereen voor alle leuke tips!!! Nog 29 dagen!! amai! Nog één ding, waar kan ik zo'n 'liefde is' scheurkalender kopen? En kan je me aub die 'me to you' afbeelding doorsturen?? Leenbekaert@skynet.com
DANKT U!



An
13-8-2005
 Meld misbruik30-7-2005 18:19:42

Hoi Leen,
Wij delen aan de kerk een pakje stiften uit aan de kindjes (Zeeman, ,045 EUR/12 stuks=1pakje). Wat ook tof is, zo'n bellen-blaas-potje.. en dan kunnen de kindjes belletjes blazen ipv rijst gooien.
Groetjes en veel succes!
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...