Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help fotograaf!!

  28-1-2009 22:20:52
wij trouwen op 8-8-09 en zijn nog op zoek naar en fotograaf. Op de beurs in Hasselt spraak foto en videoservice Lommel ons wel aan maar een negatieve commentaar op het Forum doet ons twijfelen. Wat vinden jullie van hen (bruidjes die er hun reportage gehad hebben?) Jef Ceelen is bezet op deze datum. Ander mogelijkheden zijn Schrijvers-Peeters, Foto Geurts(Genk), Patrick Billen (Bilzen).
Kunnen jullie ons helpen??
Alvast bedankt

katleen
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1162


Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik29-1-2009 9:26:02

Hallo, bij Geurts ben ik ook info gaan vragen en die leken mij wel professioneel, maar wel beetje aan de dure kant.
wij hebben gekozen voor photo4you omdat ik die kerel echt wel vriendelijk was en oprecht geïnteresseerd leek in ons huwelijk. Hij is wel van de omgeving brussel maar maakt geen probleem van de verplaatsing en rekent ook geen meerkost aan.

Groetjes,
Nathalie
27/06/2009



evy
1-3-2009
 Meld misbruik29-1-2009 9:49:01

Ik heb op een vorig topic al gereageerd. Wij zijn dus heel tevreden over hem. Je kan bij hem ook steeds zijn albums inkijken.
Moest je in mijn buurt wonen...kom gerust eens een kijkje nemen. Wij kregen enkel positieve dingen te horen over ons album en film. Zelfs van koppels die pas getrouwd zijn en gewoon jaloers zijn op ons album!

Groetjes Evy



katleen
8-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 10:27:01

@ evy

Ja dat had ik gezien en bedankt voor je reactie. Op een topic op 12/01 (andere) hebben mensen gereageerd dat je iets anders krijgt dan dat hij laat zien met de demo boeken. Is dit zo? Wij zijn bij hem geweest en waren heel enthousiast maar door die kritiek twijfel ik. Van waar ben je?
groetjes
katleen



evy
1-3-2009
 Meld misbruik29-1-2009 10:45:27

Ik ben van Turnhout.

Wij hebben ook zijn demoboeken gezien en ze zijn te vergelijken hoor. Je kan wel kiezen tussen een gewoon album of een digitaal. Wij kozen voor een digitaal album. Na je huwelijk krijg je je foto's op cd en dan kies je zelf de mooiste foto's. Die foto's verwerkt hij in dat album. als hij daar mee klaar is, dan kan je op pc komen kijken bij hem en kan je alles naar jouw wens laten aanpassen. Ik moet zeggen... wij hebben uiteindelijk nog 1 foto laten toevoegen (1 die door een familielid gemaakt was), voor de rest was het album perfect! Van de moment dat je je goedkeuring geeft, stuurt hij alles door en wordt het album 'gedrukt'. Je hebt dus eigenlijk alles zelf in de hand.
Qua video ben ik trouwens ook heel erg verschoten, in de positieve zin dan. 'k Wist zelfs niet dat hij bepaalde dingen gefilmd had :) Hij is dus heel onopvallend aanwezig.

Groetjes





katleen
8-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 13:04:26

Turnhout is misschien toch wat ver, wij zijn van Riemst.
Dus het verloopt echt allemaal zoals hij het voorstelt. Ik wil namelijk echt zeker zijn van mijn fotograaf zodat we achteraf geen spijt moeten hebben, we trouwen namelijk maar 1 keer :o)
bedankt!



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 18:21:17

Ik heb de oplossing: www.paly.be een fotograaf van Opglabbeek. Trekt voor jou foto's en maakt de layout voor de album en kost 425 EUR! Echt heel goedkoop vind ik! Hij doet het in bijberoep en doet het ook nog niet verschrikkelijk lang vandaar zijn lage kostprijs. Je moet wel nog zelf de album bestellen maar dat kost een 80 EUR. Ik heb al zoveel fotografen gezien en zo verschrikkelijk duur en als je de kwaliteit vergelijkt dan weet je dat je een goede zaak doet!



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik29-1-2009 21:10:41

Hey Katleen,
wat wil je ongeveer uitgeven aan een fotograaf? Wat zoek je precies: digitaal fotoboek??
Ik ben ook van jouw kanten en heb al heel wat fotografen bezocht en fotoboeken ingekeken.. En er zijn erg mooie bij...
Groetjes.



katleen
8-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 22:09:02

@ heidi
Wie zou jij aanbevelen. wij hadden tussen de 1000 en de 1500 euro ingedachten met de album in.
groetjes



evy
1-3-2009
 Meld misbruik29-1-2009 22:38:23

Riemst-Turnhout is inderdaad een hele afstand.
Bij ons is alles verlopen volgens afspraak. Hij werkt ook met contract, waar alles duidelijk opstaat. Wij zijn heel erg tevreden over Guy en zijn vrouw!

Groetjes Evy



Els

 Meld misbruik30-1-2009 14:19:59

Hoi!

Wij zijn van Valmeer en trouwden vorig jaar oktober. Misschien kan ik je helpen? mail me gerust elsvdb21@hotmail.com

Groetjes!
Els




Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik30-1-2009 17:07:52

Hey Katleen,
ik vind dat die fotograaf in Tongeren aan het station (naam ben ik kwijt) zéér mooie foto's trekt, je kan daar een digitaal fotoboek gaan inkijken, het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb. Is wel een dure, denk digitaal rond de 2000 euro, een gewoon boek zal mss wel binnen je prijsklasse liggen. Is erg professioneel.
Ik raad je Els Verbakel aan uit Beverst, ik ben langs geweest bij haar thuis, ze heeft een studio, geen winkel. Ligt op de baan van Bilzen naar Diepenbeek, ze liet me op de computer beelden zien en ik vond ze heel erg mooi.
Ze is erg vlot en heeft veel passie voor hetgeen dat ze doet. Ik voel me ook erg op mijn gemak bij haar, wat ik belangrijk vind op zo'n dag, niet? Ze kan naar het schijnt vlot werken zodat ik nog kan genieten van mijn dag. Heb er een goed gevoel bij.
Ze heeft ook een website: www.studioEVF.be
De prijzen van een gewoon album is ongeveer 1150 euro voor 120 foto's.
Verder op die baan ligt foto Mabo waarvan ik het inkijkalbum persoonlijk minder goed vond.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Nog veel succes met de zoektocht!!!
Groetjes.



erwin

 Meld misbruik1-2-2009 10:39:53

nn



Veerle

 Meld misbruik1-2-2009 11:21:01

Hallo,
Wij hebben gekozen voor http://www.trouwboek.net/ . Hij doet reportages in heel België. De prijzen staan online. En ook heel wat voorbeelden. We waren direct verkocht aan zijn stijl van fotograferen. Wij hebben niet gekozen voor een digitaal album, maar voor een klassiek album.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...