Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele naamkaartjes / tafeltoekenning

  28-1-2009 11:00:43
Hoi,
Bij ons nog 72 dagen op de teller en stilaan zijn wij bezig met alle decoratie en aankleding van de zaal en dergelijke.

Heeft iemand van jullie leuke en origingele ideeën voor het maken van naamkaartjes?? Simpel of speciaal maakt niet uit als het maar iets origineels is.

En we zijn ook nog op zoek naar een originele manier om de mensen hun tafel toe te wijzen, ik las hier al op het forum d.m.v. verknipte foto's... Iemand nog andere leuke ideeën?

Alvast bedankt voor de ideeën...

Barbara
10-4-2009

Barbara
10-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 3254


Jill
24-1-2010
 Meld misbruik28-1-2009 12:33:42

Hoi Barbara,

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en hadden als tafelindeling 12 verschillende kleuren van kleine badeendjes. Deze stonden per 3 op tafel (3 rode op de tafel van familie - 3 gele op tafel van vrienden -...) en hadden iedereen bij binnenkomst een kaartje gegeven met de foto van deze eendjes in kleur. De gasten moesten dan even zoeken naar hun tafel maar de sfeer zat er wel ineens goed in. We hadden 36 eendjes waarvan we na afloop van het feest nog 6 eendjes hebben teruggevonden. De meeste gasten vonden dit zo tof dat ze er veel waren die vroegen of ze er eentje mee naar huis mochten nemen als aandenken, dus het was geslaagd ! (en ook makkelijk realiseerbaar)


Groetjes,

En veel succes met alles !

*al 4 dagen Mevrouw Van Loock :-)*



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik28-1-2009 13:09:31

Ik heb gehoord van iemand die gekleurde eendjes had. Dan kreeg je zo een eendje en dan moest je naar de tafel met de grote eend van dezelfde kleur: schattig en mooi!



Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik28-1-2009 14:29:31

Alvast bedankt voor de reacties.
Dat is inderdaad een origineel idee met de eendjes, heb dat nog niet gezien bij andere familieleden :-)
En aan Jill, Proficiat met jullie huwelijk, hopelijk was het een prachtige dag!!!
Barbara
10-4-2009



evi
4-7-2009
 Meld misbruik28-1-2009 14:56:18

hey,

heel origineel maar wij zitten met 20 tafels. heeft niemand een ideetje voor ons? we komen er niet uit!

groetjes



Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik28-1-2009 15:42:36

Wij hadden +-18 tafels en elke tafel was genoemd naar een berg van de ronde van vlaanderen (dat heb je als je trouwt met een wielrenfanaat, maar kan evengoed iets anders) Toen hebben we op een mooie dag de ronde van vlaanderen per auto afgelegd en mijn zus heeft toen van ons een foto genomen op elke berg (bij het naambord).

Die foto's hebben we dan gelamineerd en met een houten inschuifblokje op de tafels gezet. Als bedanking voor onze ouders hebben we dan aan elk koppel de foto die zij het mooist vonden op linnen en vergroot afggeven.



Anne

 Meld misbruik28-1-2009 16:44:25

Ons thema van het feest is rood en we gaan overal een bokaal met rode snoepjes op de tafels zetten: aardbeien, kersen, rode lekstokken,... en de gasten krijgen dan bij binnenkomst een snoepje en aan die tafel mogen ze dan gaan zitten. Hoop dat dit leuk wordt :)



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik28-1-2009 19:38:00

Hallo,

Wij hebben kleuren gekozen en de mensen komen binnen op "kleur"muziek, via de foto die ze bij het binnenkomen krijgen, kunnen ze te weten komen waar ze moeten zitten aan tafel - die kleur zal ook op tafel staan met snoepjes errond in dezelfde kleur.

Groetjes,

Cindy



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik28-1-2009 22:28:49

Halloo,

Wij zouden met kleuren werken en dan ook aan de mensen bij binnenkomst iets geven met de kleur waar ze dan moeten gaan zitten.
Hoe hebben jullie dit gedaan, het voorwerp zelf geven aan de mensen of iemand anders dit laten doen ?

Eva
10/10/09



Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik29-1-2009 15:19:07

Het gemakkelijkste is dus bij binnenkomst hen hun naamkaartje geven met verwijzing naar soort tafel maar dan zit je natuurlijk met 2 naamkaartjes (op tafel en in hun handen) of vergis ik mij?



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 19:32:05

Hallo,

Eerst komen de mensen naar ons toe en schuiven dan door naar het tafeltje naast ons, enkele vrienden zorgen ervoor dat de foto's afgegeven worden en ze duiden tegelijk ook aan op de lijst wie er is en wie nog moet komen.

Groetjes,

Cindy



Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik30-1-2009 13:13:16

aja nog vergeten;

bij ons waren er geen naamkaartjes. nadat iedereen van het avondfeest toegekomen was en aan het genieten was van een hapje en drankje. zijn wij al binnengegaan in de feestzaal. De maitre heeft toen de aandacht van de mensen gevraagd (met een bel) en per tafel afgeroepen vb. patersberg en dan 8 namen. Die mensen kwamen dan in de feestzaal en mochten achter ons (wij zaten in een zettelje met een fles champagne voor ons en onze ouders op een rij zodat ze het allemaal konden bekijken) plaatsnemen. Er werd dan een foto genomen zo hebben we dus van iedereen die er was een foto per tafel. Dit was een idee van de feestzaal, zij doen dit altijd. eerst vond ik het wat raar maar achteraf gezien ben ik wel blij. We hadden geen extra werk om naamkaartjes te maken en een foto.

de foto's kan je zien op www.20september.bruiloftsite.nl

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...