Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkslijst? En waar?

  26-1-2009 14:27:20
Hallo allemaal,

er wordt van ons verwacht dat wij minstens voor een kleine huwelijkslijst kiezen, hoewel dat niet ons originele idee was. Nu was ik me aan het afvragen: waar in godsnaam? Ik zou graag kiezen voor een serviesje van Salt and pepper ofzo, iets moderns alleszins. Weet iemand waar je zulke lijsten kan leggen? Liefst in Limburg of Vlaams-Brabant.

Bedankt en veel plezier aan iedereen!
Kim

Kim
10-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1212


Ann
21-2-2009
 Meld misbruik26-1-2009 14:38:56

Ik las je berichtje, maar ik vond het een beetje raar. Je zegt: Er wordt van ons verwacht...
Is het niet jullie dag en jullie keuze welke vorm van cadeau er gekozen wordt?
Het is niet mijn bedoeling om ook maar iemand op te trenen de trappen. Maar ik zou hier toch nog maar eens goed over nadenken, want deze dag beleef je maar 1 keer!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)



Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik26-1-2009 14:43:29

Maison Robert in Halle

Je kan ook opteren voor een lijst bij Tupperware of bij Collishop...



Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik26-1-2009 15:12:40

Hey

Je kan ook bij je reisbureau een huwelijkslijst leggen en zo is ineens je huwelijksreis betaald ;-) De mensen kunnen dan kiezen uit excursies, transfers naar het hotel enzo ...

Groetjes en succes!

Nathalie
12/09/2009



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik26-1-2009 15:17:53

Inno? Daar komt je lijst ook online, je kan in elke Inno de lijst inkijken en hebben ze o.a. Salt and Pepper en andere moderne servies en decoratie dingen. In Brussel hebben ze de grootste afdeling voor huwelijkslijsten.



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-1-2009 16:22:26

Wilde ook inno zeggen, in Antwerpen is er ook een supergrote afdeling



Kim
10-8-2008
 Meld misbruik26-1-2009 18:18:09

Hallo dames,

al heel erg bedankt voor de ideetjes, dat heeft me al heel wat geholpen! Vooral het idee van een grote winkel als Inno ofzo vind ik wel interessant, ik ga het eens bekijken.
ps An, ik vind het jammer dat je zo reageert. Ik wil er niet verder op ingaan, maar ik denk dat als je hier op het forum zou rondvragen, dat er dan heel wat bruidjes in spé zouden zeggen dat er soms toch wel iets is wat je laat gebeuren en wat misschien niet 100 % je eigen idee is, maar dat je toch doet, voor familie of vrienden.

Groetjes,
Kim



Joke
25-4-2009
 Meld misbruik27-1-2009 8:13:31

Dag Kim,

De reeks van Salt & Pepper is echt tof ! Ze hebben die ook bij Tuincentrum Thomas in Hasselt, misschien kan je daar ook een lijst leggen ? Maar de Inno vind ik zelf ook handig, omdat je gasten daar ook online toegang toe hebben.

Groetjes !

Ps: eerlijk gezegd was ik blij te lezen dat ook jij dingen hebt waar je misschien niet helemaal achter staat, maar die je toch laat passeren omdat je om één of andere reden niet anders kan. Ik kreeg al zo het gevoel dat ik de enige was die er niet in slaagde om er 100% "mijn" dag van te maken en om op mijn strepen te staan als ik iets liever anders had... ;-)



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik27-1-2009 9:44:45

:) Ik vind het wel grappig om te lezen eigenlijk. Onze dag lijkt in geen mijlen meer op ons oorspronkelijk idee. Maar eigenlijk vind ik het niet zo erg, zal ook mooi zijn. En als we 10 jaar getrouwd zijn geven we nog eens een feetje naar ons eigen idee dan!



Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik27-1-2009 16:28:06

Bij collishop heb je ook online toegang, overal is wel een colruyt en ze hebben een uitgebreide keuze van elektronische apparaten en servies tot beddengoed en handdoeken... Je krijgt als bruidspaar ook een kookboek en een kortingskaart op een aantal aankopen...



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-1-2009 16:33:22

Onze lijst is ook meer gelegd uit overweging voor de familie die liever een "echt" cadeau geeft dan geld, hoewel we eigenlijk het geld beter kunnen gebruiken voor verbouwingen aan ons huis, maar ja, hier en daar geef je wat toe hé, zo lang de belangrijkste dingen nog maar naar je eigen zin zijn!
Ik wilde nog zeggen: bij Inno tellen ze als je de lijst afsluit nog alle bedragen van de cadeaus op en daarvan krijg je 10% nog extra in waardebonnen, als extra cadeautje voor het koppel.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...