Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hof ter delft

  26-1-2009 11:51:18
hallo daar,

wie heeft er al een trouwfeets in hof ter delft gegeven? Graag wat reacties! Lijkt me heel leuk daar maar zou graag jullie mening horen...

jessica
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 818


Fie
22-8-2009
 Meld misbruik26-1-2009 19:39:57

Beste Jessica,

ik heb hier nog nooit een trouwfeest meegemaakt maar ben eens voor nieuwjaar met mijn werk gaan eten. alle vestigingen waren aanwezig. TOEN waren ze niet zo vriendelijk en het hoofdmenu stelde niets voor. Wat iedereen raar vond was dat het dessertmenu gigantisch en lekker was. Misschien zijn ze nu verandert want dit is al 2 jaar geleden. Voor de rest was alles inorde en er is een rokerzaaltje voorzien aan de open haard. Succes !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...