Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beertjes koppel

  25-1-2009 19:50:58
hallo iedereen,

wij zijn vandaag voor tafel versiering gaan kijken en hebben besloten om ballonnen te nemen. Nu hadden ze in de winkel een mooie opstelling staan met 2 beertjes (een bruidje en bruidegom), we vonden dit super mooi maar de beertjes zelf zijn toch wel redelijk duur (21,50 euro per beer). We vroegen ons af of jullie misschien weten waar ze goedkoper kunnen kopen of misschien iemand die reeds getrouwd is en ze wilt verkopen?
Hopelijk kunnen jullie ons helpen?

grtz

Sarah

Sarah
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 983


Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik25-1-2009 21:59:21

Hey Sarah,

Ik heb op een Nederlandse website nog een tof idee gezien.
Het zijn wuppies die een bruidspaar voorstellen, verkrijgbaar in het klein en groot. Dus mss wel tof om op enkele tafels te zetten?
Je moet maar eens kijken op de site: http://www.trouwkaarten.nu/huwelijksbedankjes/wuppies-b...
ps: mijn kleedje komt ook van liliane claes en ze hebben mij niet gezegd dat ik mijn kleedje altijd mag komen passen. Ik heb in december mijn eerste pas gehad en mag het op 2 mei gaan afhalen. Ik zou het toch tussendoor nog eens willen passen.
Heb jij dit al gedaan?

groetjes
Wendy
16mei



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik25-1-2009 22:16:57

hey,

thx voor de reactie maar de PS snap ik niet goed? Er zitten hier nog een paar sarah's op, misschien heb je het op 1 van hen? Maar in ieder geval, ik zou zeker eens bellen naar daar om je kleedje tussendoor ook eens te gaan passen, zeker doen! Is altijd leuk om een extra pas te hebben :)



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-1-2009 15:46:21

Hey Sarah,

Wij hebben zo een soort van Wuppies (ooit gekregen). Ben jij Sarah vanuit Mechelen?

Groetjes, Laura



Els

 Meld misbruik26-1-2009 19:36:28

Hey!

Heb je al eens gedacht aan de beertjes van 'me to you'? Je gaat ze vooral vinden nu rond Valentijn...

Succes!

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik26-1-2009 20:05:31

@laura
jep, tbenekkik :)

wuppies zijn wel cute maar ik vrees da ze gaan gaan verzuipen tussen de ballonnen :/

de 'me to you' beertjes zijn eigenlijk ook redelijk duur toch? Maar het is msch inderdaad de moeite om nu eens rond te kijken, met valentijn in t verschiet zullen we meer kans hebben om iets te vinden...



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-1-2009 20:28:13

Matthias komt woensdag naar hier dus hij kan eens kijken als hij wil he ;)
Ma me to you beertjes zijn mss wel mooier.

Je ziet maar he, je mag ze altijd lenen ;)

Groetjes, Laura




Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik27-1-2009 12:50:41

@ laura

super! thx :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...