Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie ook problemen met passen van de bruidsjurk?

25-1-2009 15:59:32
hallo

Wij trouwen binnen 3 weken en ik heb ondertussen al 3 keer mijn jurk gaan passen. Ik houd momenteel veel water op maar ben niet verdikt, mijn kleed ging telkens moeilijk toe waardoor ik niet kon ademen. Ze gaan er nu een tussenstuk in steken. Ben echt bang om het nog eens te gaan passen. Wat als het weer niet gaat? Mijn kleding maten zijn nochtans dezelfde gebleven.

groetjes
http://steve-sharon.bruiloftsite.nl/index.php

Sharon
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 477

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik25-1-2009 16:12:53

Hetzelfde probleem hier! Ik heb de laatste maanden een aantal cortisonebehandelingen gehad waardoor ik ben bijgekomen. Nu is mij gezegd dat het water vanzelf gaat afdrijven, maar ik merk daar niet veel van! Ik ben gisteren eens gaan kijken naar zo'n afslankbroekje, maar ik had niet het idee dat het werkte en heb het dus maar niet gekocht... Mijn laatste hoop zijn de afslankbroekjes "Magic knickers", die zoudden je een kledingmaat slanker maken. Ze zijn verkrijgbaar bij Inno en Veritas, dus ik ben benieuwd of het echt werkt. Anders eet maar een week niet voor ons huwelijk!
Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...