Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsuite

  27-7-2005 9:50:50
Hallo aanstaande bruidjes,

Ik vroeg me eigenlijk af waar jullie de huwelijksnacht doorbrengen? Gaan jullie een hotelletje opzoeken en een bruidsuite reserveren of gaan jullie gewoon in jullie huisje slapen?
Weet er soms iemand leuke ideeën in de buurt van Aalst?

Groetjes
Inge

inge
17-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1254


Tine
20-5-2006
 Meld misbruik27-7-2005 10:04:05

Hallo Inge,

wij trouwen in een feestzaal waar ook enkele hotelkamers zijn. Als bruidspaar kunnen wij onze eerste huwelijksnacht doorbengen in het hotel zelf (zit "zogezegd" in de prijs inbegrepen). Dat lijkt ons wel leuk... Ik denk dat je best een hotelletje zoekt in de buurt waar je rustig kan nagenieten van je feest. Echter, ik ben niet op de hoogte van dergelijke locaties in de buurt van Aalst.

Alvast succes!

Tine



An
24-9-2005
 Meld misbruik27-7-2005 11:20:02

Wij kiezen voor home sweet home. Ons eigen bedje na zo'n lange dag. Wij vertrekken de volgende dag 's middags al op huwelijksreis, dus om dan een hotelsuite te betalen voor die paar uurtjes is een beetje gek. We hebben 14 dagen een suite in Mauritius en gaan daar zeker en vast van genieten.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik27-7-2005 11:26:23

Wij waren van plan om onze eerste nacht als gehuwd koppel door te brengen in onze nieuwbouw die tegen dan af had moeten zijn. Maar dit zullen we niet meer halen. We gaan nog enkele maandjes bij mijn ouders wonen en zullen dus ook daar onze huwelijksnacht doorbrengen. Niet superromantisch, maar wel praktisch aangezien de feestzaal 100 m verder is.



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik27-7-2005 12:02:52

Wij krijgen van de feestzaal een suite kado omdat we daar ons feest houden. Is in de Waerboom in groot-bijgaarden. In de omgeving van Aalst weet ik niet onmiddellijk iets.



maya
6-8-2005
 Meld misbruik27-7-2005 15:32:29

Wij hebben van een aantal pasgetrouwde koppels de raad gekregen om toch in een hotelletje te gaan slapen omdat je dag anders boef-baf gedaan is. Wij hebben dus een bruidssuite gereserveerd in een hotel ons in de buurt.
groetjes
maya



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik27-7-2005 17:22:05

Dag Inge,

Ik trouw volgend jaar ook in de buurt van Aalst. Aangezien we in Leuven gaan wonen, zien we 't niet echt zitten om 's nachts nog 60 km te rijden. Waarschijnlijk gaan we de bruidssuite reserveren in 't Keizershof in Aalst.

Groetjes,
Sylvie



Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 10:45:00

Wij wonen in Brussel, maar het feest vindt plaats in de rozerie in Aalst. Wij gaan gewoon thuis slapen;lekker comfortabel, geen verhuis en gedoe (is al druk genoeg zo)



Elke
28-5-2005
 Meld misbruik4-8-2005 20:47:13

Hoi,

Wij zijn op 28 mei getrouwd en hebben onze huwelijksnacht en de volgende doorgebracht in een bruidssuite in een hotel in Antwerpen.

Zelf was ik er eerst naar op zoek maar toen ik de prijzen zag had ik besloten om toch maar thuis te gaan slapen.
Maar aangezien we deze twee nachten cado hebben gekregen van mijn man zijn getuige ( ook onze beste vriend) was dat natuurlijk mooi meegenomen.
Zo'n bruidsuitte is echt wel af; we hadden een king-size bed vol met kussens, een apart salon en last but not least een badkamer met jacuzzi...
En ontbijt op bed...

De prijs voor één nachtje in die bruidssuite was wel 250 euro.
Dus toch wel veel geld...
Maar ge trouwt maar één keer eh...

En 't is een unieke ervaring.
Vooral toen wel bijna ' smorgens aankwamen in het hotel met een deel van onze bloemen en ballonnen.
Hij in zijn kostuum en ik in mijn bruidsjurk, dan krijg je de aandacht van alle hotelgasten die je tegenkomt en ze wensen je allemaal proficiat.
We werden echt ontvangen als de koning en koningin.

Veel succes

Groetjes
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...