Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lederen of satijnen schoenen?

  23-1-2009 16:13:39
Dag allemaal! Ik ben aan het twijfelen welke schoenen ik zou dragen op onze trouwdag. Ik heb op de trouwdag van mijn broer satijnen schoenen gedragen en die zaten prima, maar dat was vooral een zittend feest. Nu hebben wij zelf een dansfeest dus begin ik te twijfelen of ik niet beter lederen schoenen kan kopen? Welke is de beste om een hele dag/nacht op de staan en dansen? Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes

Tine
1-1-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 970


Ann
21-2-2009
 Meld misbruik23-1-2009 16:28:31

Wanneer is je huwelijk? Want als het in de winter is (zoals bij ons) zou ik toch sowieso opteren voor lederen schoenen! Je weet nooit hoeveel plassen of sneeuw je tegenkomt...

Groetjes,
Ann
(21-02-09)





Vera
22-8-2009
 Meld misbruik23-1-2009 20:52:42

Ik zou sowieso voor leren schoenen gaan. Ik weet niet of je van plan bent om die schoenen af te dragen, maar denk dat het bij satijnen schoenen nogal gaat opvallen dat het je bruidsschoenen zijn. En ik denk dat het ook moeilijker is om vlekken te verwijderen. Leren schoenen kan je ook inspuiten tegen regen enzo.



Anne

 Meld misbruik24-1-2009 9:28:29

Ikzelf heb ook voor ledere schoenen gekozen omdat het sowieso dure schoenen zijn en dat je ze dan nadien nog kunt dragen, dus vooral praktisch.
Ik denk dat het qua comfort van dragen niet zo veel verschilt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...