Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taffels

  20-12-2003 23:54:53
wie kan my helpen in verband met het avondfeest zou ik voor iedereen naamkaartjes maken voor op taffels of word dat niet gedaan ,fabi

fabienne
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 662


anja
30-12-1899
 Meld misbruik21-12-2003 9:31:50

Fabienne wanneer trouwen jullie? wij Anja&Tim en mijn zus Cindy&Koen huwen op dezelfde dag! op 5 maart 2004 voor de wet. Eerst te Willebroek daarna ik in Putte.Wij zijn ook elkaars getuige!gemeente amtenaar zal raar opkijken waneer hij ons beiden in wit kleed ziet.Ons avondfeest gaat door in Buggenhout bos (hof ter bueken.Kaartjes wordt niet veel meer gedaan.Wel tafelafroeping naam van tafel en daarna naam genodigde.Veel succes!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...