Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat houden bruidskindjes in hun handen?

  21-1-2009 17:51:10
Al een tijdje zit ik met een beetje een vreemde vraag waar ik maar geen sluitend antwoord op krijg in onze omgeving...

Wij hebben 2 bruidskindjes: een meisje van dan acht en een half en een jongetje van dan vier en een half (broer en zus).
Geven jullie aan het meisje een miniboeketje? Mijn vriend wil per se zo een wandelstokje geven, maar daar ben ik niet zo voor te vinden (een wandelstokje begot?!). Hij is een grote fan van auto's en we dachten hem een auto aan een touwtje te laten voortrekken waar daarin de ringen zitten... Maar is die jongen niet net iets te oud voor zo een kleine houten auto aan een touwtje?
Of laten we hem gewoon het ringkussentje dragen?

Vreemde vraag maar we geraken er niet uit!Wat doen jullie?

Lieve groetjes,
Ellen

11 juli 09

Ellen
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1329


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 17:59:55

Hey Ellen

Wij trouwen ook op 11 juli 2009.
Wij hebben 2 bruidsmeisjes (8 en 5)
Ik heb er nog niet aan gedacht wat zij zullen dragen. Ik weet wel dat ze de ringen zullen brengen maar moeten ze dit al doen van de intrede en dan heel de tijd vasthouden?
Normaal wilde ik een bloemenmandje voorzien maar de pastoor heeft niet graag bloemblaadjes in zijn kerk :s
Ik denk niet dat de jongen te oud is voor zo een autootje en ik vind het wel origineel!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik21-1-2009 20:00:27

Bij ons dragen de kindjes een mini-boeket dat lijkt op het mijne. Ons zoontje van 7 wil absoluut ook bloemetjes dragen!!! Dus hij mag. :)
Ik heb voor de zekerheid voor hem ook een bloemetje besteld voor in de zak van zijn vest. Als hij dan hetzelfde als papa wil doen die dag, kan dat nog.
Wat betreft dat autootje... ik vind dat eigenlijk een leuk ideetje!

Groetjes,
Ann
21-02-09



nathalie

 Meld misbruik21-1-2009 20:20:03

Bij ons zijn het 2 meisjes en wij gaan kijken voor een klein mandje voor de bloemenblaadjes. Wij zouden dan zorgen voor 2 me to you beertjes (bruidskoppel) en daar de ringen aan bevestigen. Het beertje kunnen ze dan achteraf houden.



Ilse
17-10-2009
 Meld misbruik21-1-2009 20:54:32

dat autootje is een leuk idee! onze zoontjes gaan 2.5 en 4 zijn en ik ben van plan om hun een beertje met een ballon te geven, maar enkel omdat ze daar gek van zijn.

groetjes



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik21-1-2009 21:30:16

Hey Ellen,

Wij hebben voor de kindjes een kussentje van Mickey en Minnie voor de ringen en eventueel nog een Micky en Minnie in Bruidskledij.

xxx
Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Ine
14-2-2009
 Meld misbruik22-1-2009 19:18:17

hey

bij ons draagt het meisje (bijna 4 jaar) een mandje met bloemenblaadjes en het jongetje draagt de twee knuffels waaraan de ringen bevestigd zijn. Wij hebben geopteerd voor een bumba en een bumbala (of hoe die ook heet) omdat mijn vriend vrij veel bezig is in het circus. Achteraf mogen de kindjes deze beertjes houden als aandenken.

groetjes Ine
140209



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik23-1-2009 23:18:42

Ons bruidsmeisje droeg een beertje. Ze was dan ook nog maar net 2 jaar, en dat stond wel schattig.
Een miniboeketje voor je bruidmeisje zal wel heel mooi zijn en past ook meer bij haar leeftijd.
De jongen kan gewoon haar hand vasthouden en hoeft in principe zelfs niks te dragen.

Veel succes
Lieselot
202 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...