Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf.

  21-1-2009 9:38:11
Hallo iedereen,

Na 2 videografen al te ontmoet hebben en hun werk te hebben gezien, zijn we nog steeds op zoek naar een videograaf!
Ergens rond het budget van max 500-600 euro om van 's morgens tot 's avonds na de openingsdans te filmen!
Kent er iemand een videograaf of videografen die hier op het forum zitten??
Ik weet dat het een "klein" budget is, maar het eigenlijk een extrake voor ons, was dus niet in het budget inberekend!

groetjes,

Debby
8-8-2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 541


Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik21-1-2009 10:17:41

hallo,

Ik ben ook op zoek naar zo iemand dus ik hoop dat er hier wat reacties komen!

Groetjes,
Nathalie
27/06/2009



Sofie
7-9-2008
 Meld misbruik21-1-2009 10:35:28

Bij vrienden van ons heeft lfant productions gefilmd

lfant_productions@hotmail.com



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik21-1-2009 15:22:47

Ik hoop dat je iemand vindt, maar ik denk dat de meeste videografen wel wat meer zllen vragen, zeker voor een hele dag. Ik ben er nog niet uit of wij iemand zullen vragen of niet, dus kan je jammer genoeg niemand aanraden.



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik21-1-2009 16:33:44

Wij hebben de onze net gevonden!! (Rovika) Na een hele gezellige avond met dit koppel videografen (man & vrouw) en het bekijken van hun werk (supermooie kwaliteit zonder al die effecten en andere tralala) hebben we ter plekke beslist dat we met hun in zee zouden gaan. Wreed gezellige mensen waarbij we meteen op ons gemak waren... Wij betalen wel meer, maar vonden dat wel de moeite omdat we ook echt waar voor ons geld krijgen (ook niet gebudgetteerd...beetje bijsparen hé ;-)) Misschien kan je voor jullie wens terecht bij een een laatstejaars student ofzo. Ik vrees dat een hele dag filmen altijd wel meer zal kosten...enfin, je weet maar nooit dat jullie ideale videograag hier nog op je pad komt...

Succes!
Amaryllis
07-08-2009



Vanessa
31-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 17:18:40

Wij hebben "clipvideo" als videograaf.

Betalen wel iets meer dan jullie maximumbudget voor een volledige dag...was toen wel een promotie.

Misschien eens contact opnemen voor een offerte? Doen dit vrijblijvend.



Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 20:52:41

Wij hebben as video van ingelmunster
Valt goed mee van prijs!
http://www.asvideo.be/



Rik

 Meld misbruik21-1-2009 23:44:13

Kan ook zo goed als gratis hoor.
meer info@discovideo.be
grtz



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik23-1-2009 12:14:12

Hey,
Wij hadden T&B Produkties, 600euro 6 dvd's en wij waren heel tevreden over het resultaat! Ook toffe jongens trouwens. Filmen van s'morgens tot 1u na openingsdans!!
Zij hebben ook een formule van 700 euro waarbij er dan ong. 75 foto's nog bij zijn.(dacht ik)
Alvast veel succes,
groetjes,
Patricia



Inge
14-2-2009
 Meld misbruik28-1-2009 21:27:14

Hey Debby,

Wij trouwen op 14/02/2009 en wij hebben Freddy uit Zoersel als videograaf. Wij hebben hem leren kennen via een collega van mij en hebben al werk van hem gezien en het is echt prachtig.
We zijn bij hem echt heel hartelijk onthaald geweest.
Hij kom op de dag van de trouw van 9 u tot 02.00 u filmen en dat voor de prijs van 450euro.
Je kan hem bereiken op fre4@telenet.be als je wil.
Vele groetjes en veel plezier met de voorbereidingen.
Inge



Babette

 Meld misbruik5-2-2009 11:55:22

Hoi Debby!
Als je een videograaf een gehele dag wilt, dan kan je al gauw rekenen op 1000euro. Dan heb je ook echt kwaliteit, want je trouwt maar 1 x natuurlijk...

Kijk eens op filmmijnbruiloft.nl, en vraag desnoods wat je kan krijgen voor jouw budget?

Succes!! Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info