Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuk idee gezocht...snoepjes kindjes

  25-7-2005 14:11:28
Heeft er iemand een origineel idee voor de snoepjes(mag ook iets anders zijn)? Originele verpakking? Wat erbij geven?Al jullie tips zijn welkom.

ki

kirsten
16-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2946


Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik25-7-2005 15:09:39

Wij zijn 23 dagen getrouwd .... zaaaaaaaaaaaaalige dag!

Voor de kindjes hadden we zelf zakjes gemakt (te koop in AVA) en die gevuld met snoepjes. In hema hebben ze enorm enorm veel keuze ... we hadden zo verschillende zakjes gemaakt ook met een potlood bij en potlood voor de kindjes en dan nog een klein beertje bij! De kindjes waren superblij!!!

Was echt fijne dag !

Joyce



els

 Meld misbruik25-7-2005 16:50:29

Aangezien het bij ons nogal moeilijk wordt om te bepalen hoeveel kinderen aanwezig zullen zijn (ik geef judo training aan ongeveer 40 kindjes en wij trouwen in het midden van de vakantie), gaan wij waarschijnlijk een ijskarretje huren en dan krijgen de aanwezigen een ijsje (groot en klein dan).

groetjes,

Els
29-07-2006



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik25-7-2005 17:15:29

Ik heb dit ideetje ooit eens van dit forum gehaald: plastieken champagneglaasjes vullen met snoepjes. Ik ga dat verpakken in doorzichtig foliepapier met een lintje.

groetjes
Valerie



davine
31-3-2006
 Meld misbruik25-7-2005 21:39:16

Bellenblazers met daaraan een zakje snoep is ook populair. Wij zullen waarschijnlijk kleurpotloden geven. Voor 1 euro kunnen we aan een doosje kleurpotloden (10) geraken. En zullen er dan ook een zakje snoep aan hangen.

Groetjes
Davine



An
24-9-2005
 Meld misbruik26-7-2005 7:13:14

Idd bellenblazers worden vaak gekozen, maar dan gaan de kindjes onmiddellijk beginnen blazen, wat enerzijds wel leuke foto's oplevert maar anderzijds ook enorme vlekken, want het sopje dat in zo'n bellenblazer zit is verschrikkelijk. Vooral naar eventuele bruidskindjes toe zou ik dit willen vermijden.
Wij gaan strandvormpjes vullen met snoepjes, maar hebben wel bijna alles in het thema van het strand en de zee. Ik droom er al heel mijn leven van om trouwfoto's te maken op het strand, maar dat is praktisch niet haalbaar - dan maar iets dat in de buurt komt.



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik26-7-2005 9:15:16

Hey An,

leuk idee, die strandvormpjes! Wij trouwen op het strand aan de Nieuwdonk in Overmere... Past echt goed! Bedankt!

Ilse



inge
17-9-2005
 Meld misbruik26-7-2005 9:54:01

Ik heb in de periode voor valentijn bij AVA mooie zakjes gekocht(rode met witte hartjes) en halfweg de zak was er gaatje gemaakt en daar zat een beertje met zijn kopje door. Het beertje zit in het zakje en het kopje komt er uit. Ik heb zak met beer kunnen kopen voor weinig geld en nu moet ik ze enkel nog opvullen met snoepjes.

Voor al diegene die pas volgend jaar trouwen: rond valentijn vind je veel leuke dingen.

Groetjes Inge
(nog 53 dagen)



kirsten
16-9-2005
 Meld misbruik26-7-2005 9:56:48

Inge lijkt me leuk in ieder geval...ik ga in de ava eens kijken...trouwens wij trouwen op 16 september, dus net een dagje voor jou....



An
24-9-2005
 Meld misbruik26-7-2005 10:53:39

Aan Ilse,

Leuk trouwen ana het strand. Wauw. Wanneer trouwen jullie?



carolien
2-7-2005
 Meld misbruik26-7-2005 16:17:31

hoi!

Wij hebben op onze trouwdag, die trouwens fantastisch was, ijshoorntjes gevuld met snoepjes en daarop twee ronde spekken gestoken. Dat stak dan in een puntzak met een potlood met een giraf er aan. Het was heel leuk, de potloden kwamen van AVA (slechts 0.49 euro per stuk) en aan de snoepjes hebben we misschien 30 euro uitgegeven, voor 50 stuks.

Nog heel veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes van een heel gelukkig getrouwde vrouw



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik27-7-2005 17:52:26

Dag An,

Wij trouwen op 17 september. We zijn al druk aan 't duimen op goed weer. (We voorzien wel een tent om de dienst in te houden als 't zou regenen.) We hebben elkaar leren kennen aan de zee, en vinden het nu dus super om dan op een strand (wel niet hét strand aan zee) ons jawoord te kunnen geven. De viering staat dan ook in het thema van de zee. Heb vandaag al strandvormpjes gekocht. Zou er graag nog een schepje bijsteken, dan kunnen de kindjes direct beginnen spelen.
Wanneer trouwen jullie?

Groetjes,
Ilse (nog 52 dagen, begint ook te korten...)



An
24-9-2005
 Meld misbruik28-7-2005 9:48:15

Wij trouwen op 24 september, een weekje later dus.
Hopelijk is het dus mooi weer van 15 t.e.m. 24 september.
Wij hebben nergens een strand of surrogaat in de buurt, maar proberen toch zoveel mogelijk ook het strand aan bod te brengen. Onze uitnodigingen, misboekjes en menu's zijn in zandkleur, onze bruidskindjes nemen een bolderkar mee met strandspeelgoed in, dan onze snoepjes in een vormpje, onze tafelindeling (emmertje, schupje, zeester, ...)
Misschien kan je er ook nog iets mee voor jullie "strandhuwelijk". Dus we hebben het zand, hopelijk de zon en wel geen zee maar toch een huwelijksbootje :-)



Joke
5-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 15:37:08

Heel leuke attenties kan je laten maken op: http://www.geluk.com/
Wij hebben bij hen snoepjes besteld. Snelle service en heel goed!!!
Groeten Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...