Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

  20-12-2003 12:33:22
wij trouwen op 30 april 2004 en we zoeken nog altijd vervoer voor ons zelf.
omdat we maar alleen voor de wet trouwen,zouden we graag hier niet te veel geld aan uit geven.
weet iemand iets uit regio west-vlaanderen.

dank bij voorbaat

andy
30-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1080


Kathy

 Meld misbruik22-12-2003 8:20:43

hallo Andy,
kijk eens bij Corona te Brugge. Daar hebben ze veel verschillende soorten van wagens...Anders, ga eens ten rade bij je ceremoniemeester (als jullie met één samenwerken natuurlijk)
succes



Kathy

 Meld misbruik22-12-2003 8:20:44

hallo Andy,
kijk eens bij Corona te Brugge. Daar hebben ze veel verschillende soorten van wagens...Anders, ga eens ten rade bij je ceremoniemeester (als jullie met één samenwerken natuurlijk)
succes



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik22-12-2003 9:46:48

wij huurden een bus bij De Lijn, niet duur en heel origineel vonden onze gasten. We betaalden ongeveer 160€ voor drie uur, chauffeur inbegrepen!
groetjes, Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...