Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

den orchidee Lokeren

  19-1-2009 14:00:23
Dag koppeltjes,

We hebben ondertussen al een paar feestzalen bezocht en geraken er niet direct uit. We zijn onder andere al naar den orchidee lokeren, zilte zoen elversele, hofke van bazel geweest. Ik wou toch nog even de mening van jullie horen over den orchidee in Lokeren. Heeft er iemand van jullie de afgelopen maanden er zijn feest gegeven en hoe vonden jullie dat? Is er iets op aan te merken of was het daar gewoon super?

thanx voor de info,
sophie

sophie
14-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 839


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik19-1-2009 15:42:13

Dag Sophie,

Ik ben er alvast niet over te spreken, zoek maar eens terug op dit forum.
Héél slechte commentaren over gehoord, ken iemand die er een feest met haar school gegeven had de vis was slecht! De kok was dan nog niet eens man genoeg om het toe te geven, terwijl het gewoon niet te eten was!
Alles gewoon mogen betalen.

Vind ze ook opdringerig!

Succes alvast

Marieke



annelies
24-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 20:53:28

wij zijn ook naar de orchidee en zilte zoen gaan kijken,

de orchidee vond ik wel ok, maar dit jaar daar naar een trouwfeest geweest en dat was niet bijzonder. De zilte zoen die waren absoluut niet vriendelijk en ook wel een andere prijsklasse (100€/persoon). we hebben voor tybeert in eksaarde gekozen, misschien daar eens gaan zien



Cindy

 Meld misbruik20-1-2009 11:10:55

wij zijn ook niet in de orchidee gaan kijken, de reacties hier op het forum zijn verdeeld. Een vriendin van me was er wel tevreden.
Ook wij hebben voor tybeert gekozen, professionaliteit druipt eraf en ik voelde er me direct op miijn gemak, ben er heel gerust in.
groetjes
http://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/



Anne

 Meld misbruik20-1-2009 11:28:44

He hallo Sofie,
Wij hebben ons feest in Zilte Zoen in Temse gedaan en waren zeer tevreden.Die uitleg van waren niet vriendelijk hebben wij zeker niet mee gemaakt.Die mensen waren zeer prof,zodat je op voorhand weet wat het koste en daarna geen verassingen meer kan meemaken.Eten en kader was er echt super.




sophie
14-8-2010
 Meld misbruik21-1-2009 12:53:46

we hebben tybeert een paar weken geleden opgebeld, maar we kunnen ons feest daar niet doen. wij zijn maar met een kleine familie en men moet minstens 75 genodigden hebben. bij zilte zoen zijn we begin deze week geweest. vooral die meneer was nogal kortaf. ik heb 3 dingen gevraagd (ivm eten en dj) die ik op ons feest zou willen doen en voor hem kon dat in geen geval. ik heb hier op het forum eerder meer negatief dan positief gelezen over den orchidee, maar het dateert al van enige tijd geleden. ondertussen zijn er al een pak dingen veranderd aan deze feestzaal.
Zijn er nog koppels geweest of geeft er iemand zijn feest daar onlangs vastgelegd?

sophie



Petra
13-6-2009
 Meld misbruik21-1-2009 13:07:45

Hey Sophie

Wij geven onze feest ook in Den Orchidee. Ik ben er wel heel tevreden over. De zaakvoerder is een hele vriendelijke man die echt al je wensen respecteert. Ik heb eigenlijk al spijt dat ik me in het begin ook door de slechte reacties heb laten beïnvloeden. Dit hoeft echt niet! Als ik jou was, zou ik me nix aantrekken van de slechte commentaar en mijn feest daar geven. Want geef toe, het is echt een prachtige zaal he.
Succes nog!

Groetjes
Petra
13/06/2009



benny

 Meld misbruik1-2-2009 1:24:47

heb ja als eens gedacht aan hotel beveren



Tersya
20-7-2009
 Meld misbruik20-7-2009 9:04:40

Ik ben toevallig op je bericht gekomen, waarschijnlijk wel wat laat. Zaterdag een trouw gehad in den orchidee. Het feest was in orde maar de afrekening was allesbehalve correct. We voelen ons echt bedrogen. Wijzelf zouden er nooooit meer gaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info