Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis maleisiË

  19-1-2009 13:26:52
hey hey

we zijn van plan om naar Maleisië te gaan op huwelijksreis. Is hier nog iemand naar toe geweest of plannen om ernaartoe te gaan?

grjtes caro

Kristof
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 951


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-1-2009 16:26:06

ik ben al een keer of 8 in langkawi geweest. ik denk dat er best wel mooie hotels zijn.
wij zaten daar altijd in de rebak marina resort. je moet dan met een bootje naar een prive eiland

langkawi zelf zijn enkele excursies te doen. vb eten in de mangroves + met een bootje in de mangroves. is wel eens mooi om te zien

de bevolking in maleisie is extreem vriendelijk. zo gaan mijn ouders elk jaar eten met mensen die in het hotel werken (mijn ouders gaan er elk jaar naar toe)

en zijn we ook al eens uitgenodigd op een huwelijksfeest van daar

qua winkelen en uitgaan is het aanbod beperkt

kuala lumpur is een leuke stad, minder indrukwekkend als vb hong kong of bangkok. maar wel leuk om te winkelen of uit eten te gaan

ik weet niet wat je van je vakantie verwacht?

maar als je graag s' avonds gaat winkelen of buiten het hotel eten, dan ben je in langkawi niet aan het juiste adres

mijn ouders hebben verschillende andere steden gedaan en rondreizen, dus als je meer info wil, dan kan ik het wel eens vragen

persoonlijk zou ik eerder kiezen voor thailand of bali. Al is maleisie ook heel mooi; vriendelijke mensen, en dergelijke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums