Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje ivm schoenen

  19-1-2009 10:46:37
Hallo,

Ik heb al verschillende mooie modelletjes van schoenen gezien in de nieuwe zomercollectie. Het enige probleem is dat bij witte schoenen in de gewone zomercollectie de hak nooit wit is en bij trouwschoenen is dit uiteraard wel.
Nu vroeg ik me af of dit zou opvallen. Ik heb een lang kleed dus op zich komen alleen de punten van mijn schoen onder het kleed uitpiepen. Mij lijkt het op zich geen probleem, maar ik wil dat alles uiteraard mooi bijeen past.

Groetjes,
Natalie.

natalie
14-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 935


katelijne

 Meld misbruik19-1-2009 11:40:38

als jij de schoenen mooi vindt, zou ik daar niet over vallen hoor.



lies
18-9-2009
 Meld misbruik19-1-2009 12:36:55

hallo,

ik heb vorige week ook mijn schoenen in de gewone zomercollectie gekocht.
heel mooie en de hakjes zijn ook bruin.
maar niemand die het zal zien onder het kleedje he
en indien ze het wel zien zal het ook niet afsteken zeker.
ik was het echt beu om naar echte trouwschoenen te zoeken,
te duur, niet echt mijn ding gevonden.
de schoenen die ik nu heb zou ik eigenlijk zo ook kopen en ze passen perfect bij mijn kleedje,

veel succes nog



Ilse
17-10-2009
 Meld misbruik19-1-2009 13:55:58

ik moet mijn kleed nog kiezen, maar over de kleur twijfel ik niet: sneeuwwit. Ik ben ook wel aan het twijfelen over de schoenen, sneeuwwitte schoenen kan je niet afdragen, vandaar dat ik waarschijnlijk voor beige of ivoorkleurige schoenen ga, ondanks het sneeuwwite kleed. Jij moet je er goed bij voelen en ze zijn inderdaad al duur genoeg om maar 1 keer te dragen. Vandaar ook mijn keuze voor iets toegankelijkere schoenen die ik daarna ook nog kan dragen.

Groetjes
Ilse
17/10/2009



s
1-6-2007
 Meld misbruik19-1-2009 14:43:17

Volgens mij gaat het niet opvallen, hoor. Zoals gezegd, ga je met moeite de punt zien. Wanneer je het eventueel wel zou kunnen zien is als je een trap oploopt en dan nog...
Ooit al de trouwschoenen van een bruid met een lang wit kleed gezien, zonder dat je er achter hebt moeten vragen?? Veel kans van niet.

Als dat detail je 80 euro extra waard is kan je dure 'echte' trouwschoenen kopen, maar anders zou ik gewone schoenen kopen die bij je kleed passen.
Wat veel en veel belangrijker is: Ze moeten goed zitten!!!!!



candy
23-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 17:21:21

Hoi.
Ik heb mijn trouwschoene gekocht in Gabrielli in Roeselare ( west vlaanderen)
Ze zijn van het merk Rainbow en kunnen later worden ingekleurd naar een kleur van keuze.
Mijn model kost iets van een 150€ , zijn ultragemakkelijk en ik kan ze later inkleuren in het zwart of ander kleur als er vlekjes op zouden zijn. Ik ben nogal een morser.

Ik zou alles overwegen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...