Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis bali

  18-1-2009 21:31:28
hey
wat vinden jullie van een huwelijksreis naar Bali?
iemand reeds ervaringen? tips?
groetjes

Natasha

Natasha
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1436


Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik18-1-2009 22:51:31

Hey Natasha,

Wij gaan ook naar Bali, als je meer info wil: travelangelke@yahoo.com

groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-1-2009 6:50:35

wij zijn op bali getrouwd!!

Ik zou aanraden om een paar dagen naar ubud te gaan. (een hotel met zicht op de ayung river)

in ubud zijn aanraders:
- etentje in mosaic (150 euro voor 2 personen voor 6-gangen diner, staat op lijst van les grande restaurateurs du monde. net als vb hof van cleve)
- raften, echt in het paradijs, ook als je niet sportief bent een aanrader
- monkey forest
- eventueel een trouwpakket. Wij zijn getrouwd in de royal pita maha. Prachtige locatie en het trouwpakket was nu niet zo gek duur. Foto's en alles inbegrepen

In seminyak zaten wij in de samaya. Heel mooi hotel, maar op één of andere manier was ik er niet graag. Had nu wel heimwee naar ons zoontje. Kan ook daar aan gelegen hebben...

restaurants en leuke bars in seminyak
- la lucciola
- hu bar (echt heel mooi buiten)
- living room

ik zou aanraden om niet in kuta te gaan logeren.
een taxi van seminyak naar kuta kost geloof ik 1 euro. dan kan je beter ergens rustig zitten

als je nog vragen hebt... stel gerust!



jessie
31-7-2009
 Meld misbruik19-1-2009 11:08:37

Wij trouwen dit jaar op Bali.
Wij verblijven in een hotel in Sanur. Dit is veel rustiger dan Kuta.
Het is al de achtste keer dat ik naar Bali ga dit jaar.
Tip: je boekt je reis best rechtstreeks via de luchtvaartmaatschappij (Bijv Singapore airlines) en rechtstreeks bij een hotel. Dit kan je allemaal via internet doen. Dan kom je vaak goedkoper uit.

Tip:
- een uitstap naar Gunung Kawi
- Etentje op het strand van Jimbaran (daar zijn heel veel visrestaurantjes)
- Neem zeker geen half pension of all inclusive. In Bali kan je echt spotgoedkoop en heel lekker eten.
- Boek geen trips via het reisbureau, je vindt op iedere hoek van de straat busjes met chauffeur. Voor +- € 35 rijden zij de ganse dag met je rond.
- ...

Bali is zeker een aanrader! Niet twijfelen!



jessie
31-7-2009
 Meld misbruik19-1-2009 11:08:40

Wij trouwen dit jaar op Bali.
Wij verblijven in een hotel in Sanur. Dit is veel rustiger dan Kuta.
Het is al de achtste keer dat ik naar Bali ga dit jaar.
Tip: je boekt je reis best rechtstreeks via de luchtvaartmaatschappij (Bijv Singapore airlines) en rechtstreeks bij een hotel. Dit kan je allemaal via internet doen. Dan kom je vaak goedkoper uit.

Tip:
- een uitstap naar Gunung Kawi
- Etentje op het strand van Jimbaran (daar zijn heel veel visrestaurantjes)
- Neem zeker geen half pension of all inclusive. In Bali kan je echt spotgoedkoop en heel lekker eten.
- Boek geen trips via het reisbureau, je vindt op iedere hoek van de straat busjes met chauffeur. Voor +- € 35 rijden zij de ganse dag met je rond.
- ...

Bali is zeker een aanrader! Niet twijfelen!



jessie
31-7-2009
 Meld misbruik19-1-2009 11:08:41

Wij trouwen dit jaar op Bali.
Wij verblijven in een hotel in Sanur. Dit is veel rustiger dan Kuta.
Het is al de achtste keer dat ik naar Bali ga dit jaar.
Tip: je boekt je reis best rechtstreeks via de luchtvaartmaatschappij (Bijv Singapore airlines) en rechtstreeks bij een hotel. Dit kan je allemaal via internet doen. Dan kom je vaak goedkoper uit.

Tip:
- een uitstap naar Gunung Kawi
- Etentje op het strand van Jimbaran (daar zijn heel veel visrestaurantjes)
- Neem zeker geen half pension of all inclusive. In Bali kan je echt spotgoedkoop en heel lekker eten.
- Boek geen trips via het reisbureau, je vindt op iedere hoek van de straat busjes met chauffeur. Voor +- € 35 rijden zij de ganse dag met je rond.
- ...

Bali is zeker een aanrader! Niet twijfelen!



jessie
31-7-2009
 Meld misbruik19-1-2009 11:08:42

Wij trouwen dit jaar op Bali.
Wij verblijven in een hotel in Sanur. Dit is veel rustiger dan Kuta.
Het is al de achtste keer dat ik naar Bali ga dit jaar.
Tip: je boekt je reis best rechtstreeks via de luchtvaartmaatschappij (Bijv Singapore airlines) en rechtstreeks bij een hotel. Dit kan je allemaal via internet doen. Dan kom je vaak goedkoper uit.

Tip:
- een uitstap naar Gunung Kawi
- Etentje op het strand van Jimbaran (daar zijn heel veel visrestaurantjes)
- Neem zeker geen half pension of all inclusive. In Bali kan je echt spotgoedkoop en heel lekker eten.
- Boek geen trips via het reisbureau, je vindt op iedere hoek van de straat busjes met chauffeur. Voor +- € 35 rijden zij de ganse dag met je rond.
- ...

Bali is zeker een aanrader! Niet twijfelen!



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik19-1-2009 14:18:32

Wij gaan ook op huwelijksreis naar bali. Nog niets dan positiefs over gehoord. Onze reis bestaat uit paar daagjes wellness om jetlag te verwerken. Rondreis van 8tal dagen (om 2 dagen een ander hotelletje) en dan nog paar dagen strand in een groter resort. Als je ons programma in detail wil, laat dan je emailadres es achter en dan mail ik het eens door.

grtjs



Frederic

 Meld misbruik19-1-2009 22:17:00

@ Evi : je zal er geen spijt van hebben! Dit is een heel mooi eiland met tal van mogelijkheden. Perfect voor de combinatie strand en Hindu cultuur. En prachtig voor huwelijksreportages!
@ Jessie : hebben jullie ter plaatse een fotograaf gevonden? Ik wil gerust mee voor een prijsje en jullie reportage verzorgen.

Groetjes,
Frederic Vanwalleghem
Huwelijksfotograaf
info@fredericvanwalleghem.com
http://www.fredericvanwalleghem.com/huwelijk



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-1-2009 8:14:15

@ frederic

goed gelachen!! Je kan ter plaatse al fotosessies laten maken vanaf 70 euro met album bij..
De mensen verdienen daar maar 1 of 2 euro per dag. Dus daar is dat perfect mogelijk




Natasha
20-6-2009
 Meld misbruik20-1-2009 12:16:09

hey iedereen,
superbedankt alvast voor de vele reacties. We zijn gisteren ook naar het reisbureau geweest enhebben ook daar insteek gehad.
We gaan er voor gaan, deze week bepelen we concreet hoe lang, waar?
Evi, jullie planning is zeker interessant.
mail: natashauytdenhouwen@hotmail.com

Bedankt alvast.

Groetjes,



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-1-2009 19:44:00

ik weet niet van waar je bent? maar spillemaekers in hopland (antwerpen)

daar de eigenaar van (dirk) kent zowat alle hotels van bali.

je kan volledig a la carte boeken, dus je kan andere dingen kiezen als uit de brochures

vb een stop-over in hong kong was geen probleem, terwijl dat bij andere reisbureaus niet mogelijk was




Heidi
20-6-2009
 Meld misbruik23-1-2009 16:15:38

@evi

is het mogelijk om jullie reisplanning ook eens naar mij door te mailen? ik ben ook wel geinteresseerd aan het worden na al deze positieve berichten!

heidi_rolle@hotmail.com



Caroline
29-8-2009
 Meld misbruik23-1-2009 18:41:24


wij doen eerst een rondreis van 14 dagen in Indonesië ( Java + Bali ), daarna rusten we een weekje uit aan het strand van Nusa dua.
Als er iemand nog leuke tips heeft vor restaurantjes en uitstapjes mag je altijd mailen naar Karo.082009@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums