Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor het envelopje

  18-1-2009 20:35:13
Ik wilde mensen graag duidelijk maken dat wij het liefst geld ontvangen maar vind het envelopje nogal afgezaagd. Daarom had ik dit in gedachten:
"Ons spaarvarken heeft een slanke lijn en dat vinden wij niet zo fijn :-(
Doet u ons graag een plezier? Geef dan iets voor dit arme dier!" + Daarbij een afbeelding van een mager spaarvarkentje
Wat vinden jullie hiervan? Is dit gepast of is het erover?

Ellen

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 973


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-1-2009 20:46:43

Die is suuuper goed :)

Ik zou die allesinds nemen ;)

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik18-1-2009 20:47:10

Ik vind het leuk!! Zou dit ook wel willen gebruiken, maar waar vind je een afbeelding van een mager varken? Zeker doen, ik vind het heel origineel!



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-1-2009 21:00:25

een speenvarken is wel mager...



kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik18-1-2009 21:04:37

Hey,

Ik vind het alleszins een vree goeie! Het is er zeker nie over ze.
Ik ben ook eens gaan zoeken, en wanneer je op Google naar Afbeeldingen zoekt en ingeeft 'Skinny Piggy' krijg je er twee. Vooral het tweede is wel komisch.

x



Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik19-1-2009 9:44:29

Ik vind dit ook heel leuk.
Kzou het zelf ook durven nemen maar wij hebben al iets anders ( een klassieker).
Ik zou zeggen: doen!

Lindsey
20/06/09



Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik19-1-2009 9:44:30

Ik vind dit ook heel leuk.
Kzou het zelf ook durven nemen maar wij hebben al iets anders ( een klassieker).
Ik zou zeggen: doen!

Lindsey
20/06/09



daisy
25-9-2009
 Meld misbruik19-1-2009 14:46:02

hey ellen,

héél leuk, doen!!!

Lieven en Daisy
25/09/2009



s
1-6-2007
 Meld misbruik19-1-2009 14:50:03

Jouw suggestie van spaarvarkentje heb ik nogal gezien. Het kan zeker.
Zelf vind ik het niet zo mooi, zo'n tekstvulling. Ik vind het niet veel sympathieker overkomen dan een envloppe'ke. Het draait toch rond hetzelfde, namelijk geld geven. Maar ik ben ook iemand die graag alles heel eenvoudig houd en niet teveel tralala.
Maar ik heb er helemaal niets op tegen, he! Ik heb gewoon een andere smaak. Als jij dat leuk vind, doe gerust. Sommigen gaan het bedelen vinden, anderen grappig.

Wij hadden een klein prentje van een pakje (ipv envloppe) en dan rekening nummer. Ik wist helemaal niet voordat ik ging trouwen dat je normaal een envloppe als symbooltje zetten. :s Ik was een beetje wereldvreemd blijkbaar want ik begreep dat tekentje eerst niet eens. Ik vond een pakje zoveel logischer en ook leuker.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...