Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zangeres alina

  17-1-2009 22:28:46
heeft er iemand ervaring met zangeres alina?

HEIDI
17-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 897


Natalia

 Meld misbruik25-1-2009 23:09:11

Lieve Heidi,

Ik denk dat enkel de mensen die nog niet getrouwd zijn en de mensen die in de sector professioneel actief zijn, op deze site surfen. Als u ergens reacties leest van "ja! we hebben ze gehad en het was ongelofelijk onweestaanbaar! jullie hoeven zeker niet te twijfelen!" etc. dan zijn dat hoogstwaarschijnlijk de artiesten zelf die een extra profiel aanmaken om hun potentiele klanten te helpen om de juiste keuze te maken ;).

Indien u het wenst, ik kan u enkele telefoonnummers van de mensen geven die mij inderdaad een referentie kunnen geven. Ik kan natuurlijk persoonlijke gegevens van de mensen hier niet openbaar zetten, u mag mij altijd ervoor contacteren telefonisch of via e-mail.

Alvast groetjes,
zangeres Alina
www.alina.be
mail@alina.be
0499/147 420


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...