Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Snoepjes kindjes aan de kerk

  24-7-2005 14:13:46
Kan er me iemand mij vertellen hoeveel snoepjes dat je nodig hebt om aan de kerk uitte delen aan de kindjes. Na lang zoeken heb ik eindelijk iets gevonden dat ik leuk vind omte geven maar ik geen idee hoeveel ik er nu moet aankopen.


davine
31-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 570


Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik24-7-2005 14:23:54

Je telt het aantal kinderen die je denkt te zullen zien (familie, vrienden,...) en je doet er een stuk of 8, 10 bij.

Zo hebben wij dat gedaan.

Pat



Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik24-7-2005 22:50:30

Hallo,

Wijtrouwen op 9/9/2005 en we rekenen 25 snoepen voor de kindjes aan de kerk... tel de kindjes van de familie en wat van vrienden, buren en kennisen samen, het zou niet leuk zijn voor een kind als er plots tekort blijk te zijn he

Succes



An
24-9-2005
 Meld misbruik26-7-2005 7:16:23

Wij voorzien er een 50-tal. Het is wel zo dat mijn ventje zijn neven en nichten de voorbije jaren serieus aan familieuitbreiding hebben gewerkt en er dus enorm veel kindjes zijn. Dan nog wat kinderen van vrienden en collega's. Je kan aan de hand van de gastenlijst een schatting maken wie er naar de kerk zou komen met kindjes vanaf 1 jaar. En dan nog een paar extra.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...