Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

  24-7-2005 14:09:39
Ik ben al vollop berzig met de voorbereidinen van men trouw.Nu ben ik bezig met men misboekje maar hoeveel boekjes heb je eigenlijk nodig .ik heb daar totaal geen idee van.Als er iemand iedeeën geeft voor de kaft van het boekje zijn zo ook welkom.

davine
31-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 560


Silvie

 Meld misbruik24-7-2005 19:38:14

Ik zou graag op de voorkaft van mijn trouwboekje zo'n ventjes zetten van 'liefde is...'. Ik heb toevallig eentje gevonden met 'Liefde is...samen in het huwelijksbootje stappen'.
Groetjes, Silvie



Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik24-7-2005 19:58:46

ja wij denken ook iets met liefde is.
zo goed he die mannekes.



Nathalie
28-1-2006
 Meld misbruik24-7-2005 21:06:41

Silvie,
Zou je dat plaatje van Liefde is... samen in het huwelijksbootje stappen even kunnen doorsturen aub?
M'n mailadres is peetersnathalie@hotmail.com

Van harte bedankt!
groetjes,
Nathalie



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik24-7-2005 23:22:13

hallo davine,

ik weet niet wanneer je precies in het huwelijksbootje stapt?

wij hebben een héél mooie foto van ons beiden op de voorkant van het misboekje geplaatst. het krijgt een speciaal effect door een speciaal papier die we gebruiken.

het aantal misboekjes kan je bepalen op basis van je gastenlijst die je opsteld: mensen receptie + avondfeest. wij hebben in totaal ietsje meer dan 200 genodigden voor ons huwelijksfeest en hebben op 130 misboekjes gerekend (op aanraden van de drukker).

als je op een zaterdag trouwt mag je altijd rekenen op de nieuwschierigheid van de oudjes van de omgeving.

groeten
sophie



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik25-7-2005 8:12:09

Het aantal vind ik ook heel moeilijk. Zoveel volk verwachten we niet in de mis, dus we hadden gedacht aan zo'n 75 boekjes. Als je natuurlijk veel collega's hebt of bv. in de chiro zit of zo, heb je er veel meer nodig.

Op de kaft van het boekje hebben wij een mooie houtskooltekening van ons beiden in watermerk gezet, met een klein tekstje, onze namen en de datum erbij.



An
24-9-2005
 Meld misbruik26-7-2005 7:19:11

Wij voorzien er 150, maar hebben wel een redelijk grote katholieke familie en trouwen op een zaterdag. Als kaft hebben wij dezelfde kleur als onze uitnodiging en daarrond een kalk (ook als onze uitnodiging) met een foto van ons. Op de voorzijde zie je ons gezicht en aan de achterzijde onze rug. We wandelen samen weg. Het thema van onze viering is dan ook "samen op weg". Dat staat dan ook gedrukt op de zijkant van het boekje. Al zeg ik het zelf: het resultaat mag er wezen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...