Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ondertrouw

  23-7-2005 22:33:12
Hoi allemaal

Ik heb een vraagje doen jullie iets speciaals op de dag dat jullie in ondertrouw gaan???
Diner met zijn tweetjes of met de ouders of zelfs een feestje????

wij gaan 11 augustus in ondertrouw, nu vind ik dat een speciale gebeurtenis,één van de eerste echt officiele dingen en wil dit eigelijk een beetje vieren?!

Hoe doen jullie het??
dank je voor je reactie!

Groetjes nathalie

nathalie
10-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1083


Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik24-7-2005 0:48:44

Hoi Nathalie,
Inderdaad een speciaal gevoel, hoor, in ondertrouw gaan! Wij hebben het gewoon bezegeld met een lieve blik, een dikke knuffel en ene innige kus... Persoonlijk ben ik niet voor al die feestjes, op de duur geef je voor alles een feest: verloving, ondertrouw, schieting, vrijgezellenavond, en dan de eigenlijke dag nog... ik vind dat wat overdreven. Maar laat dit je natuurlijk vooral niet tegenhouden als jij er zin in hebt!
Groetjes,
Barbara



Tine
6-8-2005
 Meld misbruik24-7-2005 11:23:26

Op zich stelt die "ondertrouw" niet zoveel voor hoor... wat formaliteiten... wij hebben gewoon bij thuiskomst een lekker glaasje wijn gedronken. Maar iets speciaals aandoen ? Neen, dat hoefde voor mij niet...



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik24-7-2005 11:42:42

Nu vraag ik me eigenlijk wel af wanneer je in ondertrouw bent? Wij trouwen binnen 41 dagen en heb nooit beseft dat wij in ondertrouw zouden zijn?!

groetjes
Valerie



Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik24-7-2005 14:33:49

Na onze aangifte van ons huwelijk bij de burerlijke stand, de ondertrouw dus, zijn we met z'n tweetjes gaan eten. We hadden nog een kadobon liggen en vonden dit een ideaal moment om deze te verbruiken. Het was na een werkdag en vonden het best gezellig om gewoon in de week eens te gaan eten en iets te vieren.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-7-2005 17:51:08

Valerie,

voor je kan trouwen in het stad- of gemeentehuis ben je verplicht eerst in ondertrouw te gaan bij de burgerlijke stand van de gemeente waar je trouwt. Da's een administratieve formaliteit.

Lieve



An
24-9-2005
 Meld misbruik25-7-2005 7:27:50

Wij hebben gewoon onze elektrische bbq op tafel buiten gezet en lekker samen gezellig buiten gegeten met een glaasje wijn. We doen dat wel meer, maar we wilden toch zeker ook gezellig samen eten na onze ondertrouw (op een dinsdag). Onze ouders en zussen hebben zo wel eens proficiat gezegd, maar meer om te lachen dan echt omdat ze een feest verwacht hadden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...