Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkskaars

  16-1-2009 10:52:41
Hoi iedereen !

Ik zit met een groot probleem... Wij zijn dringend op zoek naar een winkel waar je een huwelijkskaars kan kopen (regio Antwerpen, Limburg of Kempen)
Wij trouwen binnen 8 dagen en hebben nog geen huwelijkskaars. Wij hadden in augustus contact opgenomen met Jokakaarsen via mail. Zij hadden hier niet op gereageerd. We hebben nogmaals een mail met een bestelling gestuurd in november, waar ook geen enkele reactie op kwam. In december heb ik dan gebeld met hen en zeiden ze me om in januari terug te bellen omdat ze het enorm druk hadden.Ik had er begrip voor maar vroeg toch even voor zekerheid of alles dan nog tijdig in orde zou komen en dit verzekerden ze ons. Begin januari heb hen nogmaals gebeld en hebben ze mn mail opgezocht en gevonden.Ze gingen me dezelfde dag nog een mail sturen met de betalingsgegevens en totaal bedrag. Gisteren heb ik hen dan nog eens gebeld om aub een rekeningnummer door te geven zodat ik de betaling zou kunnen doen en alles nog in orde zou komen. Ze verzekerden me dat ze het gingen doorgeven per mail maar heb nog steeds niets ontvangen. Ik vrees er dan ook voor dat het niet meer tijdig klaar zou geraken, vandaar mn vraag voor andere plaatsen waar we zo'n huwelijkskaars kunnen kopen?!

Ben serieus teleurgesteld in Jokakaarsen en kan elk contact met hen afraden. Ik geloof hen wel dat ze het druk hebben maar zo moeilijk of langdurig kan een mail toch niet zijn he !!!!

In ieder geval, ik hoop dat we snel elders geholpen kunnen worden...

Groetjes,

*een bruidje in spanning*


Jill
24-1-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1844


Nele
28-2-2009
 Meld misbruik16-1-2009 11:07:21

Granny's Quality Candles in Hasselt of de Kaarskesprocessie in Lummen eens proberen?
Bij die eerste zeiden ze me een 2tal weken op voorhand, maar ik denk als je je probleem uitlegt dat ze wel alle moeite zullen doen om je te helpen!!
groetjes,
Nele



Inge
3-4-2009
 Meld misbruik16-1-2009 11:22:11

Dat is echt een tegenslag.
Wij hebben onze trouwkaars van bij het Clarissenklooster in Turnhout. Zij beschilderen de kaars met jullie namen in de kleuren die je zelf kiest. Normaal duurt het 14 dagen, maar misschien als je je verhaal vertelt dat ze wel een extra inspanning willen of kunnen doen...

Succes ermee!

Inge



Joke
25-4-2009
 Meld misbruik16-1-2009 11:58:36

Ik ben ook al eens gaan informeren bij Granny's Quality Candles in Hasselt, en ze zeiden me dat ze maar een week nodig hebben. Daar moet je dus zeker nog één kunnen krijgen.

Veel succes



Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik16-1-2009 12:16:33

Hallo,

Er is ook nog de kaarsengieterij in Brugge, ik weet niet hoelang op voorhand je daar moet gaan om te te krijgen.
hebben een internetsite. best even bellen en je verhaal doen, wie weet gaat het snel

Succes



Lesley
20-6-2009
 Meld misbruik16-1-2009 13:00:07

Wat verschrikkelijk zeg. Had hen ook op mijn lijstje staan om een huwelijkskaars te bestellen, maar zal nu wel 2 keer nadenken. Ik had ook het bruidsparadijs in Merksem opgeschreven. Je kan al eens op hun website kijken: www.bruidsparadijs.be

Groetjes,

Lesley



Jill
24-1-2010
 Meld misbruik16-1-2009 13:25:24

Hoi meiden,

Ik wou jullie bedanken voor al jullie reacties en tips!Ik heb direct contact opgenomen met de kaarksesprocessie in Lummen en zij konden nog zorgen voor een gepersonaliseerde huwelijkskaars EN we mogen ze morgen al gaan ophalen. Ze waren ook enorm vriendeijk dus diegene die nog geen huwelijkskaars hebben, overweeg zeker de kaarskesprocessie !!!!
Ik ben superblij dat het probleem zich snel heeft opgelost!

Echt waar bedankt aan jullie allemaal!

Veel succes nog aan iedereen.

Groetjes,

*opgeluchte bruid in spé*



Dominique
12-9-2009
 Meld misbruik21-1-2009 21:43:22

Hey!
Ik ben nu even verschoten, moeten wij zelf voor een huwelijkskaars zorgen??? daar heeft onze pastoor nog niets van gezegd!! Dus dat is echt overal zo?? :-s


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...