Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

decoratie

  15-1-2009 19:23:21
Hoi, wij trouwen in september en wij hebben een feestschuur gehuurd waar we totaal vrij zijn om hem te decoreren. Kent er iemand een goed adresje waar je decoratiemateriaal kan huren? Hoe richten jullie de zaal in? Wie versiert de zaal?... Laat ideeen maar komen!! thx groetjes Nathalie

Nathalie
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1044


eva
26-10-2008
 Meld misbruik16-1-2009 9:20:26

Hallo,

wij hebben onze feestzaal ook volledig zelf versierd, maar niets gehuurd. Dus daarmee kan ik je niet helpen.
Maar wij hadden bv boven elke tafel 3 witte papieren lampionnen gehangen. We hadden die gewoon zelf gekocht, met het idee van die daarna op ebay opnieuw te verkopen. Maar daar zijn we zelfs niet geraakt! Een lerares die op het feest was heeft een deel overgekocht om de school te versieren, anderen hebben er mee genomen om gewoon in huis te hangen, de eigenaars van de zaal vonden het zo mooi dat zij ze ook allemaal graag hadden overgkocht, ...
Om maar te zeggen dat je er best gemakkelijk van af geraakt van versiering. Als het niet te opvallend met rode hartjes is natuurlijk. :-)
Voor de rest hadden we ook kerstboomlichtjes van de hele familie geleend en dat gaf ook een heel mooi effect!
In het midden van elke tafel stond een mooi knuffelbeest als tafelnaam. Die hebben we achteraf als bedanking aan de kindjes gegeven die gelezen hebben in de mis of op een andere manier geholpen hebben.
Om maar aan te geven dat dingen zelf kopen niet altijd weggegooid geld is.

Wij hebben de zaal de dag op voorhand samen met ouders en broers en zussen aangekleed.

groetjes en veel succes!
eva



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik17-1-2009 16:12:59

Wij gaan onze zaal ook zelf decoreren en we gaan hoogstwaarschijnlijk ook van die rijstpapieren lampen gebruiken zoals hieronder al werd vermeld. Op ebay kan je zulke lampen aan een mooie prijs scoren en ik ben er ook heel zeker van dat je ze snel kwijt zal zijn als jullie ze erna willen verkopen. Een collega van mijn vriend is vorig jaar getrouwd en we mogen hun tafellakens lenen. Met wat kaarsen en mooie bloemstukjes geraak je ook al een heel eind! Of koop op de markt wat baalkatoen en drappeer deze doeken rond zuilen/balken oid in de zaal. Het hoeft niet duur te zijn om mooi te zijn en als je de hulp van een paar familieleden of vrienden vraagt zou het toch vrij snel gepiept moeten zijn!



Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik19-1-2009 20:34:00

Hoi,
Wij organiseren ook zelf ons huwelijksfeest. Wij huren een feestzaal van de gemeente die we ook mogen versieren naar eigen smaak. Een goeie tip, als je posters of foto's of... aan een betonnen muur wil vastmaken kan je moeilijk beginnen boren of sukkelen met plakband die niet blijft hangen. Je kan in AVA-papierwaren kneedlijm kopen speciaal om posters e.d. op het hangen op baksteen,... € 2.27 voor een pakje. Verder kan je soms decoratiekoopjes doen in Blokker, Casa, ... of inderdaad soms op e-bay... Wij schikken onze tafels in vierkantjes, 8 personen aan één tafel telkens met een hoek van de tafel naar de dansvloer gericht zodat iedereen de dansvloer kan zien. Op de tafels ligt een vilten tafellaken en in het midden een tafelloper met daarop een grote kandelaar en op de hoeken daarvan staan de wijnflessen. Rond de kandelaar staan dan 4 menukaarten elk naar een kant van de tafel gericht. Verder versieren wij de zaal met beelden enz. Wij mogen de dag voordien vanaf 17u in de zaal en zowat alle dichte familie en vrienden komen een handje toesteken.
Veel succes.
Barbara
10-4-2009



Saskia
20-5-2009
 Meld misbruik20-1-2009 13:48:18

Hey Nathalie,

Waar hebben jullie een feestschuur gevonden want wij zoeken voor ons huwelijk ook zoiets ? (iets dat je zelf kan inrichten naar je eigen smaak)
Thanks!
Saskia



Nathalie
19-9-2009
 Meld misbruik21-1-2009 14:42:44

Hoi saskia, wij hebben dit gevonden bij naturnatur in Korbeek-dijle(Leuven!!
Groetjes



Saskia
20-5-2009
 Meld misbruik21-1-2009 15:55:55

Hey Nathalie,

Super bedankt om zo snel te reageren !
Ziet me er echt iets uit wat bij ons past...
Zou je me eventueel willen mailen hoeveel jullie aan huur betalen ?
mijn mailadres : saskiavandenbroeck@msn.com

Thanks a bunch !
Saskia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...