Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau bruidegom

  22-7-2005 11:34:35
Hallo,

een vraagje: ik weet dat mijn vriend mij een huwelijkscadeau gaat geven en ik zou hem ook graag verrassen. Heeft iemand tips want een cadeau voor een man vinden is niet zo simpel!!
Wordt er aan de getuigen ook een cadeau gegeven, zoja wat stellen jullie voor?

Groetjes,

Fébe

febe
12-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 954


nathalie
10-12-2005
 Meld misbruik23-7-2005 22:03:32

Hoi

Ik denk zeker een kado voor de getuigen te gaan geven, heb ergens leuke boxershorts gezien met "best man" er op ( kun je geloof ik ook online bestellen bij www. trouwen .com) daar heb je ook allemaal ideetjes voor je toekomstige man.
maar ik denk dat ik mijn vriend iets speciaals wat blijft wil geven, misschien een horloge ofzo.

succes groetjes nathalie



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik25-7-2005 8:44:50

hoi febe

Mijn vriend houdt zich bezig met oldtimers en zijn lievelingsauto is een porsche 912 van 1968, die heeft hij vorig jaar gekocht. Ik ga die nu laten namaken in het klein (hij houdt ook wel van maquettes) en daar laat ik dan 'just married' opzetten. Het is niet groot, maar ik weet zeker dat het hem veel plezier zal doen. Misschien kan je ook iets bedenken dat aansluit bij een hobby/passie van je vriend? Succs ermee!

groetjes!
Gaëlle



Ans

 Meld misbruik25-7-2005 12:46:49

hey
Wij zijn getrouwd op 28/05/05. Ik heb voor mijn mand een mooi horloge gekocht en op de achterkant heb ik mijn naam en onze trouwdatum laten graveren. Hij was er althans heel blij mee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...