Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen!!!

14-1-2009 11:01:50
Hey,
@ Joke, Nele(St.Niklaas), Els(opglabeek) Joke(Brugge) en alle anderen die trouwen op 25/04/2009.
Het begint nu serieus af te tellen hé! Ik heb het idee dat nu het echte werk kan beginnen. Maar oh zoveel nog te doen: kleding voor mijn ventje en de bruidskindjes, huwelijkscontract opstellen, allerlei attributen kopen zoals de kaars, gastenboek en enveloppenkoffertje, huwelijksreis plannen(een rondreisje door Kreta), de viering afwerken... 7 maart heb ik een grote try-out gepland met kapper en make-up. En dan ga ik voor het eerst mijn kleed laten aanpassen. Ik ben benieuwd!
Hoe gaat het bij jullie?

groetjes...
Inge 25/04/2009

Inge
24-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 453

joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-1-2009 11:29:12

dag inge,

inderdaad t begint spannend te worden he, ook nog veel te doen, t dringendste is nu het misboekje en de uitnodiging, waar trouwen jullie?

groetjes joke brugge
25-04-2009

Gwen
25-4-2009
 Meld misbruik14-1-2009 11:38:09

Hello hello,

Hier nog een bruidje voor 25 april!! Mijn teller staat nog op 101 dagen...oeioei, mijn 'paspoort' zal verkeerd aangemaakt zijn zeker??
Eergisteren mijn ventjes kostuum gaan kopen, oef, daar zijn we ook al van af! In de solden, moet je zeker doen, want er gaat behoorlijk wat korting van af!! Meer dan 100 euro!!!
Wij moeten dringend aan onze viering werken, hebben enkel nog maar een eerste lezing! De viering vind ik eigenlijk het moeilijkste deel. We willen het persoonlijk maken, zonder dat het té lang duurt. We vinden het wel belangrijk dat we niet zomaar dezelfde teksten nemen zoals je al in zoveel boekjes leest! En dan is het wel effe zwoegen, natuurlijk!
Gaan volgend weekend eens naar Antwerpen voor onze ringen, zijn verliefd geworden op de ringen van Nico Taeymans en daar hebben ze hun hoofdwinkel. Ik hoop ze dan te kunnen bestellen, want het zal tijd worden...
We maken tevens onze uitnodigingen zelf en moeten hier nog aan beginnen...We hebben wel een proefvoorbeeld liggen, wachten enkel nog op de zaal voor uren receptie en avondfeest.
Verder nog: Versiering kerk regelen met vriendinnen van mijn ma (die bloemschikken doen), ballonnen en bellenblazen kopen, cadeautjes voor de kindjes, schoenen en ondergoed voor mij, eerste pasbeurt kleedje, proefbeurt kapper en makeup, schoenen voor mijn ventje, proefdag met de fotograaf (bezoeken van de fotolokaties), juwelen voor mij zoeken, nog een deel van de getuigen vragen (weet het, véél te laat!!),...
Toch nog wel wat veel werk, maar ik hou de moed erin!! Ik vergeet waarschijnlijk nog wel een en ander, zal wel snel duidelijk worden...

Aan iedereen veel succes en een goede trouw én vooral heel mooi weer op 25 april!!!

Gwen

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-1-2009 12:04:13

Dag allemaal !

Naar mijn gevoel heb ik toch ook nog heel wat te doen...
Op korte termijn staan de uitnodigingen op het programma en de ringen, daarna het huwelijkscontract. Misboekje stel ik uit tot maart, dan heb ik het minder druk op het werk.

Leuk om ermee bezig te zijn, maar soms toch ook stresserend :-)

Het begint nu echt wel af te korten hé :-)

Veel plezier met de voorbereidingen allemaal !

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik14-1-2009 13:21:38

He!!

Wij trouwen 18/04 een weekje voor jullie, onze 100 dagen waren mij ontgaan. haha!
Vanavond gaan we bij Wim Meeuwsen onze ringen kiezen.

- 21/01 bij de notaris
- 24/01 afspraak met onze fotograaf
- 27/01 afspraak met rent a priest
- 10/2 afspraak bij traiteur

en nog vééél meer waar ik niet aan denk :)

Succes

Marieke
honnay@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...