Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

  19-12-2003 15:57:59
Weet iemand waar ik in 't Antwerpse bruidsschoenen kan kopen? Ik heb ze nodig tegen einde maart omdat ik dan mijn kleedje ga passen...

Alvast bedankt voor de tips!

Marjan
24-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 743


tamara
14-2-2004
 Meld misbruik19-12-2003 16:27:02

Hallo Marjan,
Ik trouw op 14 febr. 2004 en ben onlangs zelf op zoek gegaan naar trouwschoenen in het Antwerpse. Eigenlijk kan ik u maar een adres aanraden en dat is Van Loock in Zandhoven. Hebben echt veel keuze en de prijzen liggen ong. hetzelfde als in een bruidswinkel (alleen is de keuze veel groter)
Veel succes nog.
Tamara



anja
30-12-1899
 Meld misbruik19-12-2003 16:40:57

Marjan ik ben een fiere moeder van twee dochters die me op een dag meedeelde dat ze beiden trouwen op dezelfde dag 5 maart 2004.de oudste heeft haar schoenen gekocht in Temse ook hun trouwkleed.Bij Van Loock in Zandhoven veel keus //www.vanloock.com/.Jongste vond daar haar keuze.vergeet ook je lingerie niet aan te doen als je gaat passen.Nog een dikke proficiat met jullie trouwplannen.Vanwege een bezorgde moeder(Frida)



christophe
10-7-2004
 Meld misbruik21-12-2003 19:56:47

Eram op de Meir heeft een mooie keuze aan een zéééér schappelijke prijs.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:22:14

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...