Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Supergoed ontvangen bij Jagré

  12-1-2009 16:01:24
Hoi allemaal,

Ik wil ook eens een zaak in de bloemetjes zetten. Zondag naar de opendeurdag van Jagré te Antwerpen geweest. We waren met 5 personen, waarvan 3 nog suitekledij nodig hadden. Twee van hen hebben een maatje meer en tegen alle verwachtingen in, hebben ze alledrie kleedjes mogen passen à volonte, en dit op een opendeurdag en zonder afspraak! Voor de maatjes meer was er iets minder keuze, maar toch heeft iedereen zijn keuze gevonden en echt niet duur. De verkoopster was supervriendelijk en mijn moeder heeft zich geen enkele seconde ambetant gevoeld omwille van dat maatje meer. Dat is pas service!

Bovendien zijn er nu solden op de oude collectie, tot -70%. De volgende keer dat ik suitekledij moet kopen, ga ik direct naar daar. Ik heb ondertussen al genoeg winkels gedaan en zo goed ben ik nergens ontvangen. Btw, ze verkopen ook bruidskledij...

Dus petje af voor Jagré!

Groetjes

Laetitia
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 855


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-1-2009 16:09:14

Hey,

Ons mama heeft haar kleedje ook van daar.
Ze zijn er idd vriendelijk al vind ik iets te vriendelijk soms.
Het enige dat me wat stoorde is dat ze je niet helpen aankleden, en bij sommige suitekledij heb je natuurlijk wel wat hulp nodig. Ik weet nu niet hoe het is bij het passen bij andere mensen en/of met bruidskledij.
Maar al bij al zou ik deze winkel ook zeker aanraden en aangezien mijn zus nu ook verloofd is ga ik er ook eens kijken want ze hebben een super uitgebreide keuze!

Groetjes, Laura
11 juli 2009



Cindy

 Meld misbruik12-1-2009 20:05:14

ik heb mijn trouwkleed daar besteld. vriendelijk ontvangen. ik had geluk want de andere verkoopster lag me veel minder. Geholpen met aankleden, heel behulpzaam, geduldig, ... Niets dan lof en ik kan niet wachten om mijn kleed aan te trekken

groetjes
http://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/



ellen
28-3-2009
 Meld misbruik15-1-2009 7:46:53

Ik heb daar ook mijn kleed gekocht!!!! en ja.... als ik in de toekomst ook nog eens iets nodig heb zal ik zeker terug komen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...