Terug naar overzicht
Dag Nele,Onze bruidskindjes zullen de dag van onze trouw bijna 2jaar, 5jaar en 8jaar zijn. Wij gaan voor elk iets voorzien waar ze zich mee kunnen bezighouden (kleurboeken,...), wel geen lawaaierig speelgoed. wij vinden dit helemaal niet erg als ze wat spelen en zo zolang het een beetje binnen de perken blijt, het zijn toch tenslotte kinderen. Dit kan volgens mij leuke momenten geven. groetjes
Hey Nele,Ik hoop dat ze 1uurtje stil op hun stoel kunnen zitten. En dat ze de ringen mogen brengen is een mooie afwisseling. Wij hebben al wel oudere kindjes (5 en 8).Eventueel zeggen we als ze heel de mis stil zijn dat ze dan een kadootje krijgen en hen kennende zijn dol van kadootjes ;)Groetjes, Laura
wij hebben 4 bruidskindjes, tussen de 2 en 4 jaar, wij hebben een kussen gemaakt met hun naam op, dit komt in de kerk, en we hebben nu een rugzakje bestelt met hun naam op en daar steken we wat geluidloos speelgoed in, zo kunnen ze zich bezig houden, het is ook omdat mijn eigen 2 kindjes erbij zijn en de jongste van 2 jaar is nogal een mama's kindje, ik zou niet graag hebben dat hij de hele mis zit te wenen om bij mij te mogen komen, bezighouden dus
Hey,onze kindjes zullen 1,5 en 3 jaar zijn. Meestal voorzien mensen na de mis een snoepje voor de kindjes. Wij geven voor de mis een zakje aan de kindjes met letterkoekjes, een kleurboekje en kleurtjes. Zo hebben alle kindjes een bezigheid, gedurende de dienst. Vanuit onze kerk staat er altijd tijdens de misviering een mandje met allerlei boekjes voor de kleinsten... en we hebben een oppas die de hele dag meegaat en ook dingen kan verzinnen om hen bezig te houden. Groetjes,Kelly
Ik ga proberen om 3 van de 4 bruidskindjes iets te laten voorlezen in de kerk. (1,2 & 3de leerjaar) Het jongste ga ik iets geven om te kleuren ofzo.