Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk ouders?

  20-7-2005 9:45:56
Hey

Bij ons is het de gewoonte om op het avondfeest een geschenk ter bedanking aan de ouders en de schoonouders te bezorgen. Heeft er iemand wat ideeën want we weten niet goed want te geven. We dachten aan een mooie foto in een kader maar dan kunnen we dat pas na het huwelijk geven!
Alle ideetjes welkom!

Anja
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 4217


Ilse
1-7-2006
 Meld misbruik20-7-2005 9:59:33

hoi Anja,

In onze vriendenkring geven de meesten een reischeque kado (op www.weekendesk.com kan je veel vinden!)of een etentje

Veel succes!
groetjes
Ilse



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik20-7-2005 10:33:40

Hallo Anja,

Onze fotograaf geeft ons op het avondfeest 2 dunne fotoalbums met foto's die die dag gemaakt zijn geweest op locatie.
Wij geven onze ouders dat als cadeau, zij zijn dan de eerste die de foto's van onze huwelijk hebben.

Anders moet je dat afspreken met je fotograaf.

Nog veel succes.
Tiziana



Tine
6-5-2005
 Meld misbruik20-7-2005 11:54:53

Wij hebben onze ouders een foto in een kader gegeven op het avondfeest. Onze fotograaf bracht die tijdens het avondfeest. Ze vonden het fantastisch om dan al een foto te hebben die pas die middag was genomen.

Tine



Maïté
22-7-2005
 Meld misbruik20-7-2005 20:15:29

Wij doen een ballonvaart cadeau.

Maïté: nog 2 keer slapen



An
13-8-2005
 Meld misbruik20-7-2005 21:32:47

Hey Anja,
Wij geven onze ouders de avond voordien ene fotokader met 4 verloofdenfoto's. Een vriendin heeft leuke zwart-wit foto's van ons getrokken. In de kader voor zijn ouders, is er ene foto van hem alleen en drie van ons tweetjes en bij mijn ouders ene van mij en drie van ons tweetjes. Denk en hoop dat ze er blij mee zullen zijn.
Groetjes en veel succes!
An



Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik22-7-2005 18:41:37

Hoi,
wij geven onze ouders een mooie fotokader met een reisfoto van een aantal jaren geleden. Nadien krijgen ze dan nog een trouwfoto die ze er in kunnen plaatsen. Mijn nonkel neemt op onze trouwdag foto's dus we kunnen de dag zelf er geen afgeven aan onze ouders.

Groetjes
Nathalie



Wendy
8-7-2006
 Meld misbruik23-7-2005 19:43:23

Heykes! Wij trouwen pas op 6 juli volgend jaar, maar als cadeau aan onze ouders geven wij een spiegel, waar onze namen en onze trouwdatum staan in gegraveerd. Is echt superleuk, kijk maar eens op www.unikadoo.be .

Groetjes,
Wendy



Heidi
11-2-2006
 Meld misbruik24-7-2005 21:09:44

Wij zullen ons ouders een modern beeldje van een koppel geven met onderaan een plaatje met onze namen en trouwdatum.



carolien
2-7-2005
 Meld misbruik26-7-2005 16:30:34

Wij hebben voor onze ouders een cadobon voor een weekend gegeven. Op weekenddesk.com vind je allerlei formules binnen allerlei budgetten (ook net onbelangrijk). Onze ouders vonden het alvast fantastisch!



Evi

 Meld misbruik6-9-2007 9:38:28

Dit is een leuk idee:
http://legoutmattina.homestead.com

Luxe ontbijt aan huis geleverd. Tussen Gent en Aalst.
Wij hebben het reeds eens uitgeprobeerd en het is super super super ! Niet te vergelijken met onbijt van bij de bakker.
Het is vers en veel, erg veel. En tot in de puntjes verzorgd.
Ze hebben ook cadeaucheques.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...