Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidskindjes

11-1-2009 19:12:08
Hey allemaal,

Kent er iemand een leuke winkel waar ik toffe kleedjes voor onze bruidsmeisjes vind?Het mag wel feestelijk maar geen mini bruidjes!!!
Groetjes

Marjan
18/07/09

marjan
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 641

s
1-6-2007
 Meld misbruik11-1-2009 19:39:19

Hou in de reclame folders de collectie van eerste communie kleedjes in het oog. Eind januari, februari komen die in de winkels.
Afhankelijk van je budget kan je bij de goedkopere ketens zoals C&A, JBC,... terecht. Of anders bij de duurdere zoals Filou.

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik11-1-2009 20:27:26

Princess in Antwerpen of Knokke Heist.

Groetjes
Karolien.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik11-1-2009 21:47:52

Princess is superduur (+/- 300 euro per kleed)
Kijk een bij Linx (Leuven)
Op de site staan voorbeelden, ik ga alvast volgende maand daar eens kijken.
In Le Chapeau hebben ze er ook maar niet zo velen.

Groetjes, Laura

leen
4-7-2009
 Meld misbruik12-1-2009 15:26:00

hallo
In Menen, vlakbij de Franse grens is een bruidswinkel voor kindjes. Je betaalt er echt niet veel voor een mini bruidskleedje ( max 40 euro) en ze hebben er ook mini maatpakjes, echt grappig om te zien. Wij hadden gekeken om zo'n maatpakje te huren, maar dat kost evenveel als voor een volwassen persoon en daar verkopen ze er al voor een goede 30 euro, echt de moeite waard om eens te gaan zien!

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik13-1-2009 8:47:49

Beste,

Wij gaan eens kijken bij doets en doets in gent. Communiekleding en suitekleding voor kinderen tot 16 jaar. Ik weet wel niks qua prijs en service moeten nog gaan kijken.
Hebben ook een website en er is blijkbaar veel keuze.

Groeten,
Annelies.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...