Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gescheiden ouders

  11-1-2009 16:29:31
Hallo,
mijn schoonouders zijn nog niet zolang gescheiden en nog steeds beide alleen. Heeft er iemand ervaring mee om de suite te vormen? En hoe vorm je de eretafel?
Je kan ze toch moeilijk samen zetten in de suite en aan tafel?
Groetjes!

Eveline
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 961


Marie
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 17:30:00

Hallokes!

Brengt je vader je naar het altaar of ga je met je vriend. Als je vader je brengt is het geen probleem aangezien de moeder van je vriende met hjem naar het altaar gaat en dan jouw moeder met zijn vader in de suite. indien je met je vriend naar het altaar gaat zou je aan je schoonouders kunnen vragen of ze met je ouders willen in de siute dus schoonmoeder met vader en schoonvader met moeder. Voor aan tafel hangt het waarschijnlijk een beetje af van hoe ze uit elkaar zijn gegaan. Als het niet te erg is tussen hen en jullie hebben een grote tafel dan dnek ik toch dat het niet echt een probleem is, maar ik zou ze wel niet naast elkaar zetten. bv.
jouw vader - jij- je vriend- moeder van vriend- vader van vriend - jouw moeder- rest van de suite enz.

Groetjes,
Marie



Marie
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 17:32:18

oeps had verstaan dat jouw ouders gescheiden waren enfin je begrijpt wel wat ik bedoel met de tafelindeling maar dan pas je het toe op de schoonouders in plaats van op jouw ouders.

Groetjes



Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik11-1-2009 17:41:10

Ja, die tafelindeling vind ik nog goed. Mijn vriend heeft nog een broer dus ik kan het volgende doen:
ik, vriend, moeder van vriend, broer van vriend, vader van vriend.
Maar dan zit ik nog steeds met het probleem van de suite.
Mijn ouders willen zeker tezamen in de suite, zijn ouders zeker niet...



Marie
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 20:14:52

Ja, ik snap het wel van je ouders... Misschien hebben je schoonouders broers of zussen? Dan kan je schoonmoeder met haar broer en schoonvader met zijn zus??? Misschien zo proberen op te lossen?? Het is inderdaad niet gemakkelijk...
Als ik nog aan en oplossing dnek laat ik je het zeker weten!

X-jes,
Marie



Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik12-1-2009 11:59:20

Hey meiden

ik ken het probleem, mijn aanstaande zijn ouders zijn ook gescheiden.
Wij doen geen kerkelijk huwelijk dus zitten we gelukkig niet met suite.
Maar ook voor het avondfeest blijft het een lastige situatie... We proberen mijn ouders als 'buffer' te gebruiken aan tafel :)
Ook voor het avondfeest wordt het een beetje ambetant hé, de 2 kanten die niet overeen komen enzo,... 'k Hoop dat ze zich wat gaan gedragen, op én naast de dansvloer...

Voor mijn bruidegom is het ook wel erg, hij heeft al gezegd dat als één van de twee zich misdraagt, die kan vertrekken! Ik zou het vreselijk vinden om me die dag daar ook nog eens zorgen over te moeten maken!

We hopen dat het lukt, veel succes hé!



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-1-2009 14:18:29

Dag Eveline,

Ik begrijp het probleem.
Mijn ouders zijn uit elkaar/niet uit elkaar.
Een 6-tal weken geleden had ik hier ook een berichtje gepost van HELP wat nu!
Die dag had m'n vader gezegd dat hij wegging ( na 30 jaar!).
Nu ondertussen is dat nog niet gebeurd, maar is 't ook niet terug goedgekomen.
Dus ja, het zal wel gebeuren nu voor of na trouw, wie weet het???
Ik hoop alvast nie de week ervoor!
Probleem bij mij is dat m'n vader & mijn grootvader (ma haar vader) niet overeenkomen.
Dus onze eretafel wordt simpel, gewoon wij met onze ouders.
Het zijn ronde tafel van +- 6 à 10 personen. Eventueel m'n zus kan er nog bij.
De grootouders sowieso niet meer. Dus die zet ik aan een andere tafel.
Dan schik ik dat zodanig dat m'n vader & grootvader zeker niet in elkaars visier zitten.

M'n ouders zelf zullen (hoop ik) nog het verstand hebben van zich te gedragen.
En zoals alles er nu (voorlopig) nog uitziet plaats ik ze gewoon naast elkaar.

In jouw geval, dat is de tip die ik hier ook kreeg, plaats er een buffer tussen.
Zet er iemand bij waarbij ze zich wel zullen gedragen, dat ze niet anders durven!

Marieke
18/04/2009



Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik12-1-2009 17:14:28

Ik ben duidenlijk niet de enige met zo een problemen. Ik hoop ook dat ze zich wat zullen gedragen. Je trouwfeest zie je niet graag foutlopen hé.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...