Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf

  11-1-2009 12:04:48
hej, ik ben op zoek naar iemand die een ganse dag stukjes zou willen filmen op ons huwelijk,
graag tegen een redelijke prijs,
kunnen jullie ons iemand aanraden?
regio wvl, roeselare

groetjes en bedankt voor de tips

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 648


funfoto

 Meld misbruik11-1-2009 13:14:38




Rik

 Meld misbruik11-1-2009 15:53:42

Vanessa, indien je nog méér wilt dan een redelijke prijs, mail even naar info@discovideo.be
voorbeeldclips online
mvg rik



Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik11-1-2009 15:54:12

Hey,
kijk eens op
http://www.asvideo.be/



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik16-1-2009 19:38:00

hey, ik ken een heel goede videograaf, hij heeft een film van ons huwelijk (6/09/08) gemaakt.
hij is van prov antwerpen maar zijn vriendin woont in Oostende dus west vl zal zeker geen probleem zijn
is echt een heel mooi aandenken aan die dag om achteraf nog eens terug te zien.
Hij zit momenteel wel nog in het buitenland tot eind april normaal maar wel per mail bereikbaar (leest ze wel niet elke dag nu)don_verratchi@hotmail.com of je kan ook mij mailen op leentje.svenneke@skynet.be

groetjes en succes



Guy



Sandro

 Meld misbruik27-1-2009 17:57:41

dank je Eveline, heel sjiek van je

groetjes
Sandro (asvideo)



Babette

 Meld misbruik5-2-2009 11:57:20

Hoi Vanessa, misschien kan je een kijkje nemen op filmmijnbruiloft.nl

Ze denken echt met je mee en gaan voor de hoogst mogelijke kwaliteit!

Succes met alles!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info