Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes voordelige, exotische huwelijksreis

  10-1-2009 8:01:23
Dag bruidjes

Aangezien mijn vriend en ik al heel wat gezien hebben in Europa (en daarbuiten) zouden we graag een exotische reis boeken. Het mag uiteraard ook geen regen- of orkaanseizoen zijn daar in juli (eerste twee weken).
Hebben jullie tips voor ons? Ook budgetvriendelijke tips (malediven is bijvoorbeeld geen optie).

Alvast bedankt,

Nathalie
27.06.09

Nathalie

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1079


s
1-6-2007
 Meld misbruik10-1-2009 14:21:13

Hawaii!
Het vliegtuigticket is niet echt budget vriendelijk, maar je kan daar wel goedkoop rondreizen.
Echt een aanrader!!

Nu hebben wij dat wel op eigen houtje gedaan en niet met een (dure) touroperator. Wij logeerden in jeugdherbergen of campings.
Dus geen klassieke luxe honeymoon.



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik10-1-2009 14:42:51

Hey Nathalie,

Neus eens in de brochure Thomas Cook exotische vakanties. De meeste orkaanseizoenen beginnen pas vanaf augustus, dus daar hoef je nog niet echt schrik voor te hebben. En als je nu boekt tussen 10 januari en 31 januari krijg je bij een boeking exotische vakanties uit thomas cook bij elke Thomas Cook Travel shop nog eens 100 euro extra korting!

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik10-1-2009 21:15:10

we gaan waarschijnlijk naar curaçoa of maritius.
zijn beiden wel 12u vliegen. maar het tijdsverchil met belgie is zo'n 3u max.
Moeten nog boeken, verlof van toekomstige nog niet goed gekeurd

groetjes
sabrina 13/06/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums