Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswinkel CERMO/ Turnhout!!!!!!

  19-12-2003 13:25:11
Hallo,

Is er al iemand bij CERMO geweest? Zijn ze daar vriendelijk? Veel keuze? Mag je veel passen (zonder dat ze je pushen)?

Tx voor de info,

Katrien

katrien

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2523


Wendy
21-5-2004
 Meld misbruik19-12-2003 16:50:33

Ik heb daar in oktober mijn kleed gevonden en ben er heel tevreden over. Ze zijn echt heel vriendelijk en dringen je niets op. Ook al heb je een bepaald idee over hoe je kleed er moet uit zien, ze gaan met jou langs alle rekken en de kleedjes die je mooi vindt, worden eruit genomen. De keuze is ruim, van klassiek tot modern.

Groetjes,
Wendy



Martine
10-7-2004
 Meld misbruik21-12-2003 7:17:43

Ik ben 2 weken geleden bij Cermo geweest. Ze hebben idd veel keuze en ik heb er 3 uur lang gepast met een heel vriendelijke verkoopster. Enige nadeel is dat men op het einde wél heel hard begon te pushen om een keuze te maken. Ik heb er uiteindelijk mijn jurk niet gekocht.



liesbeth
4-6-2004
 Meld misbruik22-12-2003 11:35:44

IK BEN OOK BIJ CERMO IN TURNHOUT GAAN KLEEDJES PASSEN. ZELFS ZONDER AFSPRAAK. ZE WAREN HEEL VRIENDELIJK. HEEL VEEL KEUZE! JE MAG ALLE KLEEDJES EERST BEKIJKEN VOORALEER JE AAN HET PASSEN GAAT, MAAR IK VOND OOK DAT ZE OP HET EINDE HEEL ERG PUSHTEN, IK HEB UITEINDELIJK MIJN DROOMKLEEDJE ERGENS ANDERS GEKOCHT.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:22:57

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...